El Matador Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Når du går inn på en side og ser på hovedkort kommer det alltid en plass der det står: Video; nei eller Video; ja..... når det står JA betyr det at det er inne bygd sjermkort/grafikkort??? Endret 2. juni 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det betyr at det er en grafikkkrets innebygget i NorthBridge (ganske enkelt grafikkort på HK ), og at du kan plugge i en skjerm uten noe AGP/PCI-grafikkort. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis det er inne bygd sjermkort kan jeg da sette inn et nytt uten problemer....??? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis det er inne bygd sjermkort kan jeg da sette inn et nytt uten problemer....??? Ja, men du kan ikke erstatte det innebygde rent fysisk (alltså BYTTE det ut), men setter inn et annet, vanligvis i ledig PCI eller AGP-port, som du bruker i stedet. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå