AProZac Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg et slikt kamera av følgende grunner: Skal bruke det til å ta enkle videosnutter og noen bilder, når jeg er på fjellet, fisketurer, på sykkeltur etc.. Greit å ha et slikt billig kamera som en ikke trenger å være spesielt redd for. Så jeg lurer på følgende ting: Hvordan er kvalitetet på filmingen, fungere det i hele tatt? Digital kamera funksjonen gir disse oppløsningene? Fine: 640 x 480 (10 fps) ~ denne er vel bare å glemme? Normal: 400 x 304 (25 fps) Economy: 352 x 288 (30 fps) Hvor lenge kan jeg filme på det innebyggede 32 MB store intern minne? Det er SD/MMC port på kamera, hvor lenge kan jeg filme dersom jeg kjøper følgende brikke, 256 mb? Hva er forskjellen på SD og MMC minnebrikker? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120690&cks=SER Tåler er slikt kamera litt fuktighet? Prisen for alt blir vel cirka 2400nok, så er det verdt det? Dersom dette bare er crap, kan noen anbefale andre billige videokamera, absolutte makspris 3500!! Endret 2. juni 2004 av AProZac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå