Flake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal kjøpe en ny mobil uten ab for ca 2000-, jeg har veldig lyst på en med FM radio og mulighet for å se mms bilder. Ikke for teite menyer etc. Om noen har noen tips så tar jeg dem til meg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 3200 har FM radio og koster 995,- eller noe med kontantkort noen steder. Hva med å lese Dette? så vi vet litt mer hva du er ute etter og lettere kan hjelpe deg Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 du burde nokk få deg en 320o den har FM radio men sjermen er svak i sol lys Lenke til kommentar
Flake Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: gjerne -MMS: gjerne -Kalkulator: gjerne -JAVA: gjerne -Spill:(ja). osv... Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger, under 65000 farger -Størrelse på skjerm (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i topic) -Touchscreen: (Ja/nei) Pris: Jeg har mellom 0 og 2000+/- kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Diverse: -Merke: (helst en samsung eller LG). -Kamera: (ja hvis det går for den prisen). -Bluetooth:(helst). -Minne: (bryr meg likke) --Polyfoniske ringetoner:(ja) -Radio:(ja). Endret 2. juni 2004 av Flake Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (ja/nei). -MMS: (ja/nei). -GPRS: (nei). -WAP:(nei). -Kalkulator: (samme det). -JAVA:(samme det). -Email klient:(samme det). -Spill:(ja). osv... Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: (Fjern de du ikke ønsker). -Vekt: (Angi maksvekt hvis du føler at det er viktig). -Antenne (Si ifra om du vil ha en intergrert antenne). Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger, under 65000 farger -Størrelse på skjerm (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i topic) -Touchscreen: (Ja/nei) Pris: Jeg har mellom 0 og 2000+/- kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Diverse: -Merke: (helst en samsung eller LG). -Kamera: (ja hvis det går for den prisen). -Videokamera: (nei). -Symbian: (nei). -Triband:(nei). -Infrarød port:(nei). -Bluetooth:(helst). -Minne: (bryr meg likke) -Minnekort?:(nei). -Polyfoniske ringetoner:(ja) -MP3: (nei). -Radio:(ja). -Wlan: (ja). -3g(UMTS): (nei) Batterilevetid: ikke viktig Du skal kopiere det inn, men skrive hva akkurat du trenger og vil ha. Ikke det som sto der fra før. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hahahahahahahaha.. ROTFL.. ja, nå lo jeg faktisk godt Ikke av deg, men med deg Lenke til kommentar
Flake Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 er første gang jeg poster! uansett har tatt litt edit her og der. Ser det bedre ut nå? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kanskje en KG G5400, men den har ikke Radio. Jeg har skrevet en ikke så alt for bratest av denne, den finner du under Lesertester. Ellers har også amobil og mobile-review testet den. Lenke til kommentar
Flake Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 har ikke 3200 guffen skjerm? Ellers fra det er den vel helt fin? Og noen som det hvor de selger den for 995-,? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) på rimi får du den for 990kr netcom kontantkort og hundrekroner i ringetid, du får mobilen for 890kr + ringetid, bra pris det tilsammen 990kr jeg synes skjermen ikke er så dårlig og pluss at du får lommelykt på nokia 3200 Endret 2. juni 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 3200 helt klart. Dette blir din beste venn! Anbefaler deg denne, billig og bra telefon til under 1000 lappen God radio har den også. Lenke til kommentar
Flake Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jeg kjøpte den i dag alt virker bra utenom at jeg får SIM-kort registrering mislykket når den skrues på noen som har noen tips? har prøvd radioen og sånn da. Alt er flott Lenke til kommentar
negeribeger Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Når du kjøper den for 990 kr på Rimi eller noe, så er du bundet til netcom i 12 mnd. Kan være dumt, hvis du har en annen operatør... Endret 3. juni 2004 av negeribeger Lenke til kommentar
Flake Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 sim kortet som fulgte med virker ikke, men mitt gamle netcom gjør Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg kjøpte den i dag alt virker bra utenom at jeg får SIM-kort registrering mislykket når den skrues på noen som har noen tips? har prøvd radioen og sånn da. Alt er flott Ta en liten tur innom unlock og lås opp telefonen der, gratis selvsagt Lenke til kommentar
Flake Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 det er ikke problemet, problemet er at sim kortet som fulgte med ikke funker. mitt gamle netcom funker. må bytte start pakke? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor ikke beholde ditt gamle Netcom kort? Trenger du virkelig de ekstra pengene som var på det nye kortet? Lenke til kommentar
Flake Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 sim kortet er 6 år gammelt, er vel dårligere enn de nye? oppdateres vel de også Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjøp nokia 3200! den koster bare 995,- med kontant kort Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjøp nokia 3200! den koster bare 995,- med kontant kort Hallo? Han har allerede kjøpt dette Du må nok ha et nytt simkort ja, det gamle vil ikke fungere skikkelig med en så ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå