Gå til innhold

Shrek 2

pabelo

Anbefalte innlegg

http://www.imdb.com/title/tt0298148/

Shrek og Fiona har giftet seg(slutten av 1eren) men Shrek har ike møtt foreldrene til Fiona. Så Shrek blir motvillig med Fiona til landet til forendrene hennes (Far-Far-Away). Men... foreldrene til Fiona veit ikke at hun har blitt et troll slik som Shrek så de for sjokk.

Den gode fe prøver å få Fiona til å gifte seg med gutten hennes (Prince Charming) men hun vil bare ha Shrek.

Etter å ha sett filmen 2 ganger må jeg si at den er BEDRE enn den første, både i underholdning og overaskende momenter.

Stemmene i filmen er utrolig bra(masse bra kjendiser .... slik som : Antonio Banderas, John Cleese, Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz )

10/10!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg laster vanligvis ikke ned filmer, men jeg har en kamerat som gjør det. Ble bedt opp, og fikk meg en mindre hyggelig overraskelse.

Tar en overflatisk fem-minutters oppsummering av inntrykket mitt:

For det første var den nesten ikke morsom i det hele tatt. Jeg måtte ty til litt småleing nok ganger til at den kan kalles en dårlig komedie, men ikke noe mer. Mine tre hellige fjortiskamerater hadde ikke en så mye mer positiv komedieopplevelse enn meg, fikk jeg inntrykk av. Ja, faktisk.

Den var heller ikke magisk. Eneren var et fint lite eventyr, med et mindre tall upassende detaljer, kanskje, men helthetlig koselig. Toeren ble bare dum. En mindre vellykket Mission Impossible-parodi spolerte hele greia for min del. Det er vel bare jeg som ikke liker blandingen av moderne actionfilmer i magiske eventyrverdener, på samme måte som jeg ikke liker nugatti og agurk på samme brødskrive.

Ellers var ting nokså middelmådig. Eselet var litt kjipere, og historien enda kjipere enn eselet. Klarte ikke å engasjere meg i dette, simpelthen.

Skjønt sikkert grei underholdningsverdi for noen. Men ikke for meg.

Underbevisstheten min taler: Se Stalker av Andrei Tarkovsky og få deg en russisk sciencefiction-opplevelse for livet. Å fy faen så bra. Jeg begynner å lure på om det faktisk finnes en Gud. Tro'kke mennesker kan lage så bra film. *Glede seg til å se Solaris av samme kar/Gud*

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...