Gå til innhold

Antec Sonata

Anbefalte innlegg

Hey, Jeg leste litt om Antec Sonata på den testen som er her på Hardware.no :yes: Jeg fikk da veldig lyst på det, og syns ikke prisen var så alt for høy heller. Så jeg bare lurte på om det er noen som har noen erfaringer med dette kabinette, og hva målene på det er? :p

- LotuZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann...

Jeg higer også etter en tilnermet støyfri pc, og har mer lyst til å kjøpe et ferdig støydempet kabinett med gummioppheng til HD'er og alt det der enn å begynne å støydempe det kabinettet jeg har fra før. Har egentilg ikke så veldig mye tålmodighet eller kunnskap til å holde på med sånt, derfor ble jeg også interresert i Antec Sonata. Har litt lyst på et Lian-Li kabinett, men det jeg har mest lyst på har ikke støydemping/gummioppheng til HD'ene... synd. Har heller ikke funnet noen som forhandler Antec Sonata-kabinettet...

Lenke til kommentar

Ja,ja det er akkurat det jeg kunne tenkt meg. Men er ikke lian-li veldigt dyrt da? :ermm: jeg syns antec sonata var veldig kult, pluss at det var ikke en overdrevet pris på det liksom. så jeg tror jeg går for det jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg har sonata, med de "optional" støydempingsmattene som man kan kjøpe og lime inn..

Kabinettet ser veldig lekkert ut, men støyfritt, DET er det IKKE. Ikke i nærheten engang. Kanskje det blir bedre med en annen PSU, men er ikke sikker på det heller.

Det fanns også godt om hvasse kanter og jeg hadde flere småkutt etter å ha instalert datamaskinen i dette kabinettet.

Jeg sier ikke at det suger, for prisen får man et fint kabinett som gjør jobben mer en bra nokk, men som sagt, mitt gamle kabinett (med HDD oppheng) var stillere enn dette... selv med mattene..

just my 5 cents.

Lenke til kommentar
Men er ikke lian-li veldigt dyrt da?

Jo, Lian Li sine kabinetter er jo dyrere enn andre, men de skal vist være meget bra så man får kvalitet for pengene. Har aldri eid et Lian Li-kabinett, så jeg snakker ikke av erfaring. Men stort sett alle Lian Li-kabinetter som blir testet og omtalt på web-en får masse skryt, så jeg trur ikke du kjøper katta i sekken hvis du går for et Lian Li kabinett... ut fra hva andre har sagt om kabinettene dems ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...