jaha Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg er nå møkkalei trege mobiler! Jeg har hatt siemens m55 og SE Z200 nå i det siste, og begge to har vært treige som et vondt år... Så derfor skal jeg nå kjøpe ny. Den kan ikke koste mere enn 2-2,5K. Andre krav er at den må være RASK! Spesielt på meldingssending. Den skal være god å trykke på... Har dere noen forslag på hvilken tlf jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 du burde kanskje forklare litt bedre gjør dette for eksempel: Funksjoner: -Kalender: (ja/nei). -MMS: (ja/nei). -GPRS: (ja/nei). -WAP:(ja/nei). -Kalkulator: (ja/nei). -JAVA:(ja/nei). -Email klient:(ja/nei). -Spill:(ja/nei). osv... Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: (Fjern de du ikke ønsker). -Vekt: (Angi maksvekt hvis du føler at det er viktig). -Antenne (Si ifra om du vil ha en intergrert antenne). Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger, under 65000 farger -Størrelse på skjerm (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i topic) -Touchscreen: (Ja/nei) Pris: Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Diverse: -Merke: (helst en samsung eller LG). -Kamera: (ja hvis det går for den prisen). -Videokamera: (nei). -Symbian: (nei). -Triband:(nei). -Infrarød port:(nei). -Bluetooth:(helst). -Minne: (bryr meg likke) -Minnekort?:(nei). -Polyfoniske ringetoner:(ja) -MP3: (nei). -Radio:(ja). -Wlan: (ja). -3g(UMTS): (nei) Batterilevetid: ikke viktig Lenke til kommentar
jaha Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 tja.. hva skal jeg si.. den MÅ være rask, ha ganske stort minne, en god skjerm, gjerne kamera, MÅ være god å skrive på og bør ikke koste over 2500 kr. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hva med Siemens CX65?Har stortsett alt det SE T630 har bortsett fra bluetooth.CX65,har bedre skjerm(?),VGA kamera,mer minne(11MB),IR,og etter min mening ett mye kulere design Siemens CX65 ,trur den skal komme til uke en gang. Endret 2. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
jaha Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hva med raskheten på den? og hvordan er den å skrive på? noen som har testa den mobilen? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva med raskheten på den? og hvordan er den å skrive på?noen som har testa den mobilen? Ta kontakt med molna,han har visst testet ut denne. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 vis du skal ha en rask mobil med bra sjerm + digge taster burdedu få deg p400 men den er kanksje litt for dyr da Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 T630 eller T610 er ihvertfall ikke særlig raske etter hva jeg har erfart Men vet ikke med samsung sin E700 kanskje... Eller rett og slett en 3100 eller en 3200. De skal være veldig gode og raske på de fleste punkter! Lenke til kommentar
jaha Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hva med nokia 6220? mener at nokia skal være raske, men hvordan er resten av mobilen? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hva med nokia 6220?mener at nokia skal være raske, men hvordan er resten av mobilen? Jeg ville ikke gått for 6220, jeg mener at den ikke er verdt pengene. Ville heller satset på en 6230 da hvertfall Lenke til kommentar
jaha Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 ok.. men, hva med den nye siemens m65? hvis den er rask? jeg jobber en del, og det hadde vært kjekt med en mobil som tåler litt.. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ok..men, hva med den nye siemens m65? hvis den er rask? jeg jobber en del, og det hadde vært kjekt med en mobil som tåler litt.. Trenger du en mobil som tåler mye siden du jobber mye???? Hvilken telefon er fin hvis du jobber mye overtid?? Bare lurer........ Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ok..men, hva med den nye siemens m65? hvis den er rask? jeg jobber en del, og det hadde vært kjekt med en mobil som tåler litt.. M65 kommer om en uke eller to. Jeg råder deg til å prøve den før du kjøper den, for å finne ut om den er kjapp nok. Jeg har lest at de nye siemens'ene er like raske som nye nokiaer. M65 kommer til å tåle mye, og gir mye for pengene, synes jeg. Den virker genial. Trenger du en mobil som tåler mye siden du jobber mye????Hvilken telefon er fin hvis du jobber mye overtid?? Bare lurer........ Hadde vært fint om du for en gangs skyld kunne skrevet noe konstruktivt. Er det vanskelig for deg å skjønne at han da tydeligvis har en jobb hvor mobilen hans av en eller annen grunn er sensitivt plassert? Burde ikke være det. Endret 6. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ok..men, hva med den nye siemens m65? hvis den er rask? jeg jobber en del, og det hadde vært kjekt med en mobil som tåler litt.. M65 kommer om en uke eller to. Jeg råder deg til å prøve den før du kjøper den, for å finne ut om den er kjapp nok. Jeg har lest at de nye siemens'ene er like raske som nye nokiaer. M65 kommer til å tåle mye, og gir mye for pengene, synes jeg. Den virker genial. Trenger du en mobil som tåler mye siden du jobber mye????Hvilken telefon er fin hvis du jobber mye overtid?? Bare lurer........ Hadde vært fint om du for en gangs skyld kunne skrevet noe konstruktivt. Er det vanskelig for deg å skjønne at han da tydeligvis har en jobb hvor mobilen hans av en eller annen grunn er sensitivt plassert? Burde ikke være det. Enig, den telefonen er ganske perfekt tilnermet prisen. Og, lest på en "prewiev" på club-siemens at den er rask Lenke til kommentar
jaha Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 GoldenShower; du må jo tenke litt! Jeg jobber sånn at telefonen er utsatt for slag, den kan dette ned og lignende. Tenker jeg går for siemens m65.. Men skal teste den først. vil ikke kjøpe katta i sekken enda en gang! Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) GoldenShower; du må jo tenke litt! Jeg jobber sånn at telefonen er utsatt for slag, den kan dette ned og lignende. Tenker jeg går for siemens m65.. Men skal teste den først. vil ikke kjøpe katta i sekken enda en gang! Skjønner det nå....men det er jo ikke lett å skjønne det når du ikke skriver det. Det er en kunst å skrive så andre skjønner det man prøver å formidle...noe som de fleste her på forumet mangler. Blæ Endret 7. juni 2004 av GoldenShower Lenke til kommentar
jaha Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 noen som vet når m65 blir å få kjøpt i butikkene? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 noen som vet når m65 blir å få kjøpt i butikkene? Den blir sendt ut fra Siemens imorgen, er antageligvis på lager hos mpx den 14-15.06 ( all informasjon er fra mpx ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tastene på M65, er jo som på de fleste andre "sterke" telefoner, ganske harde og trykke inn.. Ikke at jeg har prøv dem, enda, men jeg har lest det. Trur kanskje molna sa det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tastene på M65, er jo som på de fleste andre "sterke" telefoner, ganske harde og trykke inn.. Ikke at jeg har prøv dem, enda, men jeg har lest det. Trur kanskje molna sa det. Hm, ser egentlig ikke det som noe minus. ( da man somregel har en tendens til og slå av tastelåsen i lommen pga for følsomme knapper ) () Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå