Gå til innhold

Mest krevende spill til min PC ?


Anbefalte innlegg

Har sagt til meg selv at jeg ikke skal oppgradere pc`en foer OPF2 kommer.

 

Jeg har dette naa da:

 

- AMD 1.83ghz

- 512mb ram

- Nforce 2 hovedkort

- GF4 Ti 4200 (128mb)

 

Kjoerte "Hidden and dangerous 2" helt fint i 1280x1024 i alle fall.

 

Hvor langt holder dette, tenker paa spill som :

 

- Farcry

- BF:Vietnam

- Thief 3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

off topic:jeg har et greit stereo annlegg til 11000, men det er noe av det billigste "onkli-annleget" man får også....sier litt om det "knall" annlegget ditt...

 

thief 3 krever mye av grafikkortet ditt.....bfv går nok bra...burde spare til mer ram og nytt grafikkort i første omgang.

Lenke til kommentar
off topic:jeg har et greit stereo annlegg til 11000, men det er noe av det billigste "onkli-annleget" man får også....sier litt om det "knall" annlegget ditt...

 

thief 3 krever mye av grafikkortet ditt.....bfv går nok bra...burde spare til mer ram og nytt grafikkort i første omgang.

Hvor har du fått det fra at Thief 3 "Krever" mye av grafikkortet?

 

Det kjører på en gammel grafikkmotor sa jeg.. det nye er skyggene og animasjonene som er pusset på..

 

Snakker jo ikke at han kan kjøre fulle detaljer. Men pga grafikkmotoren som er litt out of date så skal skjermkortet hans greie brasene.

Lenke til kommentar
Tror ikke du kan kjøre Farcry på max.

BFV går nok greit tipper jeg.

 

Men vil du ha et spill som skikkelig kneler pc'n din prøver du Everquest 2.

 

Det finnes ingen data i dag som er sterke nok til og kjøre det på full grafikk ;)

Ikke si sånt da! :p Nå bare gleder jeg meg enda mer til EQ2. :dribble:

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Det finnes ingen data i dag som er sterke nok til og kjøre det på full grafikk ;)

Nok en urban legend??

 

Finnes vel masse maskiner der ute som har mere enn nok prossessorkraft til å kjøre det spillet på max, pluss nok kraft til overs for å løse pi med uendelig desimaler... Det er bare snakk om det rette systemet.

 

Hvis vi sier at det er ingen maskiner på det kommersielle markedet som kan kjøre dette spillet på max, så er vi kanskje enig?

 

</flisespikkeri>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...