Folo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 SN85G4V2 Heisann holder på å snekkre en liten shuttle her. Det jeg kom til å tenke på er om 250W PSU en som sitter i denne burken klarer å drive dette? Regner med det er plass til skjærmkort? Audigi 2 er under forhandlinger, jeg mener det ikke er helt nødvendig, men det mener ikke han som skal ha den. RAM, er del ikke dual til Athlon 64 ? Denne pcen skal ikke klokkes, regner med timings er vikigere en mhz til Atholn 64? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dual støttes ikke nei. PSU'en holder den. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er plass til skjermkort i den ja. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jepp, men tenkte på om vifta på akkurat dette kortet. om det stikker for langt ut. men antar at det passer fint. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det burde det gjøre, 9800Pro har vel ikke værdens største vifte, selvom den sikkert ikke er minimal. Men jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd det i praksis i den shuttlen, så jeg kan vel ikke uttale meg helt sikkert. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil anta at den passer med 90% sikkerhet, men vil helst være 100% sikker siden jeg ikke skal ha pcen selv. Da blir ellers litt dumt, hehe. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har sett andre hatt 9800pro i shuttler så!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå