Gå til innhold

Ny bærbar til ca. 13000Kr, trenger anbefalinger

Anbefalte innlegg

Hei.

En kamerat i utlandet har gitt meg den prestisjetunge oppgaven å hjelpe han med kjøp av ny bærbar. Maskinen skal brukes til en del multimedia, bl.a. filmvisning, musikkavspilling, dvd-brenning og mye multitasking. Det han derimot IKKE fokuserer på er evnen til å spille nyere spill på maskinen, CM blir vel det mest "avanserte" på dette området. Så derfor spør jeg dere laptop-guruer, hva burde han velge? Setter pris på ogde og utfyllende svar,

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Medion Ram 2010 Er vel et fint alternativ, Athlon 64 XP3000+, dvd-brenner og alt annet man kan ønske seg. Er vel det beste man finner til under 13000.

PSdata har denne denne til 11495 uten os. Men det er bare tusenlappen for en XP Home-lisens.

Hvis han vil ha litt batterikapasitet, og samtidig litt guffe så har mpx en fin centrino som heter: Acer Travelmate 291LMi

Takk for svaret, skal videresende det slik at han får gjort seg opp en mening.

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
CM? Hva er det?

Championship manager vil jeg tro :p

Korrekt... :D

vel, nå har jeg fått mange gode forslag, og forhåpentligvis vil noen av disse matche forventningene til kjøperen. Kan gi dere feedback når jeg har fått snakket med han, igjen; takk for hjelpen!

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...