jiggsaw Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kom over en artikkel på baraba http://www.barbara.no/tester/studentokonomioversikt.php her står det att fujitsu siemens m7400 er den samme maskinen som tundra 1555... noen som vet om dette stemmer, kunne vært fint og vite siden jeg hadde tenkt å kjøpe en fs maskin med tanke på bedre kvalitet osv. Men hvis fs selger pcer som er like andre billige merker så ser jeg ikke vitsen i og legge såpass mye mer i en pc fra fs Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 er den samme maskina ja. Forskjellen er at Fujitsu har blokkert muligheten for å bruke den som cd spiller uten å slå den på. altså de har satt et lokk\fjernet lcd displayet og knappene ovenfor tastaturet. hadde en tundra 1555 for en stund siden, og så denne fs maskina på lefdal. akkurat samme maskin men med en høyere pris Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 haha ja det ser du, dette var jeg ikke klar over egentlig, spørs om jeg gidder å legge noe mer i å kjøpe en fs da altså.... Lenke til kommentar
akerman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Might be other differences too.. the keyboard is probably not the same. Also, I know, that in my father's M7400, there is a single stick of 512mb, and not 2x256mb.. I was very surprised to find this in such a cheap computer (10k dkr). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå