Shuttle Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har engelsk windows xp pro Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har engelsk windows xp pro Spørs om det funker på norsk versjon da Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? jeg har P.kopi av Pro å ( norsk ) men har reaktivert cdkeyen til en orginal som funker så det skal funke... iallefall til meg Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 vil ikke dette funke for folk som ikke har kjøpt xp...? bare orginal.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Foresten, finnes det en nork utgave ad Sp2 ? det stpr _en_ på min, så antart at det er engelske versonen... vil den funke på norsk? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? /me ringer microsoft sin antipirattelefon. OT: Eg har høyrt mykje godt om sp2, men den har og høsta mykje kritikk. Best å la nokon andre være prøvekanin først Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? Muligens. De med ulovelig verson av Win XP må bruke programmer og andre ting etter det jeg har hørt for å installere SP1. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? Muligens. De med ulovelig verson av Win XP må bruke programmer og andre ting etter det jeg har hørt for å installere SP1. Stemmer det vett.... men nå ettter å ha brukt det, håper jeg at jeg slipper å gjøre det igjen til SP2... men men må jeg så må jeg.. tar 1 min Endret 2. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2? Slikt er virkelig smart å si her.... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 med Windowsupdate V5, finner jeg ikke noen SP2 - det KAN være for at jeg ikke har aktivert min installasjon. Jeg gidder ikke ringe Microsoft enda. Venter til er nødt ... Laster ned fullversjon istedenfor ... _ johanf Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Går det ann å finne ut om man har corp? Står det corp. på bootscreen for eksempel? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Corporate Edition. Betyr at man ikke må registrere Windowsinstallasjonen hos Microsoft. Noen som har noe mer info rundt dette? Er det CD-key problem eller har Microsoft faktisk sagt at ingen selskaper rundt om i hele verden som kjører WinXP (Og da corp ed.) skal få lov til å bruke SP2? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Corporate Edition. Betyr at man ikke må registrere Windowsinstallasjonen hos Microsoft. Noen som har noe mer info rundt dette? Er det CD-key problem eller har Microsoft faktisk sagt at ingen selskaper rundt om i hele verden som kjører WinXP (Og da corp ed.) skal få lov til å bruke SP2? Trur de snakket om Cd key prob før her en gang Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som har testet SP2? Er det med Dx9C ? å er det noen som får bedre score på 3d mark ? ( hvis det har noe med saken å gjøre ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ok. lastet ned nå.. skal teste på mitt P.kopi verson.. kommer tilbake med info om det funket fint eller om det gikk til H*lvete Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ok. lastet ned nå.. skal teste på mitt P.kopi verson.. kommer tilbake med info om det funket fint eller om det gikk til H*lvete haha... Må laste ned den Norske versonen når den kommer.. fikk feil fordi at jeg har Norsk verson å lastet ned SP2 Engelsk LOL.. noen som vet når SP2 Nor kommer ? Endret 2. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Da må jeg nesten formatere og installere Engelsk versjon av XP da Fort gjort hehe Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Download Win XP SP2 Build 2138 - Full Dette er jo en skikkelig beta pakke. XP SP2 Build 2142 Network Install Executable, 264.31 MB. Dette er den som kommer til å bli Offisiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå