Shuttle Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Download Win XP SP2 Build 2138 - Full version from windows update while its hot and available!! Thanks to our friend Bink for the info, he discoverd that Win XP SP2 Build 2138 (express installer) is available for download at windows update (When you use SP1 and Windows Update V5). TRA (a member) from Neowin found the network installation file link which could be used to download the full sized (270MB) Service Pack 2 Build 2138 for Windows XP. Download it while you can!! Download Win XP SP2 Build 2138 - Full Note: Dont use it on a corp version of Windows XP, it will screw up your machine trust me! [url="http://www.tcmagazine.net/story.php?id=6082"]http://www.tcmagazine.net/story.php?id=6082[/url] Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Supert Husk, ikke hardware relatert. Its`me liker å stenge slike fordi vi har egen windows kategori. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Note: Dont use it on a corp version of Windows XP, it will screw up your machine trust me! Næh, er det sant? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Takker, laster ned nå. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Hmmm jabbala. Vi lukter ikke pirat kopiering her. Gjør vi vell? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Hmmm jabbala. Vi lukter ikke pirat kopiering her. Gjør vi vell? Nei, det finnes faktisk noen ærlige sjeler her i verden også. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med Dersom du ikke har aktivert Windows XP på lovlig måte, så får du et problem. Har selv en gyldig volumlisens på min Windows XP Professional. Og dersom jeg installererer servicepack 2 så får jeg opp aktiveringsproblematikken Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Ok du, enda godt det da. Skal teste sp2 jeg også Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med Dersom du ikke har aktivert Windows XP på lovlig måte, så får du et problem. Har selv en gyldig volumlisens på min Windows XP Professional. Og dersom jeg installererer servicepack 2 så får jeg opp aktiveringsproblematikken For å cracke må man gå til sikkerhetsmodus da... Er det ikke bare å cracke windowsen på nytt igjen da? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Sp2 funker meget bra Endret 2. juni 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
pstub Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Dette er jo genialt! Laster ned nå! Skulle gjerne visst hva som er forskjellen på å ha SP2 installert på en corp. maskin i forhold til en privat maskin! Er det noen som har prøvd dette enda? Er super-keen på å høre erfaringer!!! Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Sp2 funker meget bra Har du norsk xp forresten? Eller funker denne oppdateringa kun på engelsk? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ser den ikke på www.microsoft.com er den offisielt sluppet ? gidder ikke å laste ned hvis det er en beta Endret 2. juni 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Corporate Edition behøver man ikke aktivere, ellers likt andre versjoner. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Note: Dont use it on a corp version of Windows XP, it will screw up your machine trust me! Hva menes ? Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Som jeg skreiv på Aasen3d.com, så er denne oppdatering på Microsoft.windowsupdate oxo A new build of the Windows XP Service Pack 2 has slipped to the internet! Want it? Then do the following :Microsoft.com download Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Som jeg skreiv på Aasen3d.com, så er denne oppdatering på Microsoft.windowsupdate oxo A new build of the Windows XP Service Pack 2 has slipped to the internet! Want it? Then do the following :Microsoft.com download OK.. fant den ikke med en gang sjø Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det beta ? full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå