MelonMob Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har et problem med at et virus har lagt seg i ei undermappe av "System Volume Information". Får stadig opp meldinger om at det prøver å infisere meg, og det blir stoppet. Problmet er at jeg ikke får kommt meg inn i mappa. Har ingen tilgang til System Volume Information, og det har selfølgelig ikke antivirusen heller så den greier heller ikke å slette fila, finner den faktisk ikke ved et søk en gang. Noen som har en god ide til hvordan jeg skal få has på viruset. ( Om dette er posta i feil kategori så gi meg en melding og jeg skal poste der, fant ingen kategori som passa helt for dette ) Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har akkurat samme problemet med "Trojan Horse Downloader.Alchemic.A" Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Programvare - Sikkerhet <-- korrekt kategori. Har du mulighet til å lage en form for boot-disk/boot-CD med viruskiller? De burde ta det aller meste. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette er ikke et hardwareproblem. Se innlegget over for riktig kategori. Stenges grunnet feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg