Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hei ! Har kjøpt meg en sånn klistremerke figur fra microplex, men .. ehe, hvordan er det man setter den på ? Endret 2. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Trenger virkelig hjelp nå i dag.. tenkte jeg skulle sette den på nå Alle svar tas godt i mot Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fulgte det ikke med manual? http://www.google.com Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvordan se den siden som skal festes ut? kanskje den skal strykes på? send mail til microplex å spør. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) jeje .. har fått det til nuh Måtte bare fukte plata litt og dra av beskyttelses filmen og klistre den på .. thats all. Endret 2. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ohhh så søtt bilde Nicklas! Hehe, japp Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Raskt spm. Hvilken side er limet på? Har vurdert å kjøpe Etches selv. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Det er 2 beskyttelses filmer på den .... den ene er tjukk og den andre er tynn og det går ann å se litt igjennom den. Ta av den tjukke og legg etchen der du skal ha den og dra ut bobler osv med den spaden du fikk med. Tror egentlig det ikke er nødvendig å fukte flaten men jeg gjorde det og det funka fint. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvordan fester du det!?? jeg skjønner det ikke helt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Det er på en måte lim på etchen egentlig Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er jo samme prinsippet som med solfilm til vinduer er det ikke ? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ok....feerdig med det....hvor lang tid tar det før det blir sånn effekt? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Bare dra av filmen når den har sitti på i noen sekunder også vips så er den ferdiiiiiig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fungerer vel som eit vanlig klistremerke, kan ikkje være så vanskeleg å finne ut korleis du bruker eit klistremerke vel Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nei... bare dra av filmen og klistre den på... hvis du går på forumet til microplex.no så finner du en guide til hvordan du setter den på. ( Hvis du ikke skjønte min lille guide ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå