Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lei av reklame på hw.no eller forumet? SJEKK HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lar hardware.no-bannerene være, de plager meg ikke, og er relative til hva jeg ønsker. F.eks. et standard banner med "DAGENS TILBUD" på komplett.no er alltid interessant.

 

Det er om de begynner med sånt som dagbladet.no gjør at ting blir jævlig irriterende.. De har flash-reklamer med innebygde mouse-over-lyder, slik at man, om man hører musikk når man browser, plutselig får denne avbrutt med en eller annen irriterende høy lyd. Har noen av dere klart å sperre ad-serveren til dagbladet.no vha. hosts-filen? www.dagbladet.no/an/ lar seg bare ikke sperre i hosts hos meg, klarer fint å sperre alle mulige andre sider.. Irriterende. :mad:

Lenke til kommentar
Jeg lar hardware.no-bannerene være, de plager meg ikke, og er relative til hva jeg ønsker. F.eks. et standard banner med "DAGENS TILBUD" på komplett.no er alltid interessant.

 

Jeg er så enig. Reklamene plager meg ikke så lenge de ikke popper opp eller er flash med lyd (type dagbladet og vg). Jeg får et godt produkt av HW.no så jeg tar gjerne med standard reklame.

 

Når det gjelder VG så er det iallefall lett å fjerne deres lydflash, det er bare å legge til flash.vg.no i host filen, da kan du lese VG uten de **(selvsensur)** bråkete flash reklamene.

 

Angående www.dagbladet.no/an/ , gå inn i Verktøy, Alternativer for internett/sikkerhet under begrensede områder legger du til denne URL, så vil du iallefall ha sperret de verste overgrepene fra dagbladet.

Endret av Hawkie
Lenke til kommentar
Hva med oss som ikke er interessert i reklame og aldri kikker på dem?

Da er det like greit, er da vell ikke noe ulovlig å gjøre slikt...

 

Er opp til moralen til hver enkelt å gjøre slikt.

Men saken er at dersom nok folk legger det til i hosts så vil til slutt denne sida forsvinne, og er du ikkje interessert i denne sida da?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor noen syns "alle reklamene" her på HW er så sinnsykt stygge, skrikende og helt forferdelige!

Ta en tur på VG, Da'bla' eller Nettavisen! Der er det irriterende reklamebannere!

 

Nei og nei! Jeg gidder ikke betale for å skrive på et forum! Da kan man heller bruke de pengene på å ringe support

 

 

:thumbdown:

 

Ja til reklame :thumbup:

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Den eneste reklamen på hw jeg kan klage på er de svære som ligger nedover mellom nyhetene.( fyll gjerne på mer langs sidene i stedet, tilbud er grei info)

Bra at det ikke er popups på denne siden. hater popups

 

Så reklamen i foumet for første gang i dag da noen sa den var reklame i forumet...

Endret av snoopafella
Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med reklamen på hw.no, men når de putter på dette beistet på forumet så blir jeg nesten redd. Den nye er bedre, men fremdeles er toppen litt for dominativ. Kunne dere gjort hw.no-logoen litt mindre, slik den var før? :)

Lenke til kommentar

Flott med hardware reklame :thumbup:

 

Har gjort MASSE impulskjøp pga. disse... :green:

 

Så lenge reklamen er hardware- relatert, synes jeg ikke at det gjør noe.

Også flott om HW.NO tjener masse penger. De har ærlig fortjent de. Konseptet deres er jo helt topp! Verdens mest intressante web- sider :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg klarte å sperre av reklamen på vg.no, iallefall flesteparten. blokkerte adfarm.mediaplex.com, flash.vg.no og adm.ad.asap-asp.net. Er ikke helt sikker på hvilken av de som er den faktiske reklameserveren, men ser ingen problemer i å sperre de alle. Blir iallefall kvitt de ekle flash-reklamene. Får fremdeles ikke til å sperre de på dagbladet.no :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...