Supervisor Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg er stam gjest på hw.no og jeg leser ALT av nyheter. Klikker på reklamer på hw.no (og søstersider også) flere ganger daglig, og jeg finner dem veldig nyttig. MEN, når jeg er på forumet, har jeg ikke lyst til å se på reklamer, men er der for å søke/tilby hjelp fra/til folk. Nei, jeg skal ikke bruke mailwasher eller endre hosts fil, og skal fortsat besøke hw.no og forum, men synes at det holder ikke med reklamer på forumet. I hvert fall ikke så svære og stygge som distraherer så mye. Også, den HW logoen på forumet er alt for stor. Takk for meg Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 // DIGRESJON // Hvorfor diskuterer vi samma saken to steder? // DIGRESJON // Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Poenget med disse reklamene er jo å spre tilbud til dere. Tror nok ikke hw.no legger ut reklame til vår glede. Er for pengenes skyld. Ikke at vi skal få tilbud rett opp i fanget. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 // DIGRESJON // Hvorfor diskuterer vi samma saken to steder? // DIGRESJON // Enig. Konkret til denne tråden: Etter å ha editert host filen, hvorfor får jeg opp "handlingen avbrutt IE kan ikke kobles til wb siden osv........" der det blanke feltet skulle være ? Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Enig. Konkret til denne tråden: Etter å ha editert host filen, hvorfor får jeg opp "handlingen avbrutt IE kan ikke kobles til wb siden osv........" der det blanke feltet skulle være ? Ganske logisk. Han klarer ikke og finne bildet siden windows tvinger IE til og lese ifra disken og siden den ikke finner noe tror den at serveren er offline Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ganske logisk. Han klarer ikke og finne bildet siden windows tvinger IE til og lese ifra disken og siden den ikke finner noe tror den at serveren er offline Og hvorfor gjør det ikke det her http://www.tcpa.no/bjaa/forum.PNG EDIT av moderator - Fjernet IMG taggene da bildet er alt for bredt. Endret 2. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har heller aldri irritert meg over reklamen på hardware.no, og har heller aldri vurdert å rote med hosts filen. Da er det synd at de ved å legge inn en håpløs banner i forumet, tvinger meg til å fjerne alle reklamene hardware.no har. Jeg er klar over at det er gratis å bruke forumet, og at det ikke er noen plikt å bruke det, men jeg stiller visse krav til gratistjenester også. Hvis hardware.no nettopp har kjøpt ny server, så kan det jo virke som om de kjøper den for moro skyld, og ikke fordi det er nødvendig. Forumet har definitivt vært raskt nok de siste månedene (faktisk det raskeste IPB forumet målt i "script execution time" jeg har sett). www.hardware.no har jeg heller aldri hatt problemer med, og har ikke hørt noen som har klaget over. Dessuten, kan ikke helt se de enorme kostnadene til drift av forumet. Server med 1200GB trafikk så jeg nettopp en plass kostet ca 1000,- i måneden. Det er også veldig lite arbeid å vedlikeholde forumet, siden det er brukerene som "gjør arbeidet" her, i motsetning til www.hardware.no. Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ganske logisk. Han klarer ikke og finne bildet siden windows tvinger IE til og lese ifra disken og siden den ikke finner noe tror den at serveren er offline Og hvorfor gjør det ikke det her http://www.tcpa.no/bjaa/forum.PNG Opera min venn =) Nå vil jeg takke for den nye banneren som passer mye bedre inn på forumet =) Endret 2. juni 2004 av Ingvaldr Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Amen til GeeZuZz. Og for å legge til en liten kommentar til denne tråden; det ser jo styggere ut ved å fjerne reklamen mha hosts-filen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Amen til GeeZuZz. Og for å legge til en liten kommentar til denne tråden; det ser jo styggere ut ved å fjerne reklamen mha hosts-filen. Du er inne på noe der, ihvertfall med IE. Ingvaldr: hadde en mistanke om at Opera var inne i bildet. Takk for tipset selv om det ikke blir like pent i IE. Edit: Den nye banneren de har fått opp nå var faktisk til å leve med. Endret 2. juni 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Nå har de visst erstatta den med en langt mindre irriterende en BTW: finnes det en funksjon i opera som fjerner bannere? Endret 2. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Alle som syter på reklamen på HW.no syter ikke når dem plutselig ser en reklame med f.eks 200GB HD til 950,- Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 [OT] Sjelden har jeg sett noen usle reklamepixels engasjere så mye. [/OT] Må personlig si at jeg synes at reklamebanneret som møtte meg tidligere i dag var grusomt, ble nærmest "slått i bakken". Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Syns det er greit nok med reklame jeg... Men de doublesize-bannerene blir for store.... Reklamer blir jo ikke bedre jo større de er... Kommer ALDRI til å klikke på de double-sizene pga at de irriterer sånn... Når man ser på programmer.no f.eks. må man omtrent scrolle for å i det hele tatt se noe av siden! Gjerne reklame for min det... Hender ofte at jeg klikker meg inn på dem; netshop, komplett og andre... Men nå er bannerne blir for store... VI ER IKKE NÆRSYNT... (i hvert fall ikke jeg, og de som er det har vel briller....) Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Skjønner ikke problemet, eller hvorfor man skal gjøre hva trådstarter "anbefaler". Tull og sprøyt, Bruk Opera eller lignende browser. Raskere og bla bla. Det har vært diskutert så mye lignende før her at jeg gidder ikke debatere for det i noe utstrakt grad. Men innimellom som er det faktisk litt ok reklame her og, med tilbud relaterte til våre interesser. Ulikt mange andre nettsteder, der man blir prakket ned med urelevante reklamer som popper opp her og der. Dessuten er HW.no i større grad avhengig av noen av disse inntektene, slik at vi fortsatt har et sted å samle mye nyttig info, nyheter osv. Men vil man slippe litt reklame uten og få stygge sider, med store hvite områder, så bruker man enkelt å greit Opera. Man trenger ikke alltid 3-4 programmer.. Unødvendig å si mer.. Unyttig Tråd.. Blæ Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Ta no' bare den "gammel hardware.no 2 kolonners", reklamen har blitt fjerna der Lenke til kommentar
svennand Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 at de reklamerer for hardware er bare fint synes nå jeg... er tross alt 99,0% hardware interesserte som henger på hw.no at man personlig går til motangrep mot en slik måte taes i bruk for å holde ett så flott konsept oppe synes jeg er temmelig egoistisk. liker du ikke reklamen, ikke besøk siden.... klart jeg skal reagere jeg og den dagen det kommer reklame for lano såpe og slikt som ikke har noe med hardware å gjøre i det hele tatt... personlig så har jeg gjort mange gode kjøp gjennom bannerne... bare det ikke kommer lydreklame (vg osv) så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Den nye raklamebanneren er jo fin da. Passende farge, og passende størrelse. Bra gjort norcomp! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Det banneret der er ikke noe problem. Sånn størrelse blir bra Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Eneste jeg fortsatt ikke er fortrolig med er den über store HW logoen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå