Nuffern Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har en LiteOn 24x10x40x (IDE) brenner som jeg har brukt en stund uten problemer. Installerte nylig Windows XP Professional, og Nero 5.5.4.2. Problemet er at etter jeg har installert XP, så dukker brenneren opp som en 8x brenner og ikke 24x. Noen som har noe erfaring med dette? På forhånd takk! mvh Nuffern Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har LITE-ON selv, bare min er 16x/10x/40x. Jeg kjører XP jeg og, men jeg har ikke opplevd noe lignende. Hvor er det brenneren din dukker opp som 8x, hvis det er i Nero, sjekk at din versjon av Nero støtter XP. Jeg trodde egentlig det bare var 5.5.7.2 og oppover som støttet XP, men det er mulig jeg husker feil. Hvis det er i Nero den dukker opp som 8x, så er det sannsynligvis det som er problemet... Lykke til! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Takker for svaret! Var innom tanken selv, men ville bare høre om det var noen som hadde noen erfaringer med det. Jaja, da gjelder det bare å finne seg den nyeste versjonen av Nero da :o) -Nuffern [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-04-12 23:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå