Firesnake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) #dårlig emnfelt. Bruk emnefeltet til å BESKRIVE hva topic handler om# Går det an å få Boter til Far Cry. viss de går kan noen gi ein link Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe.. bra emnefelt du har laga! Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 *varsler moderator* men nei, ikke det jeg vet, hva med og prøve "Far Cry Bots" @ google.com? orker ikke og lage en av mine berømte "finn fra på google" guider nå Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har aldri hørt om det før, men et kort søk på google gir deg vel svaret.... Utvilsomt dagens værste emnefelt.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Single Player heter det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Om det finnes boter så er de sikkert dårlige. A.I til boter er noe med det vanskeligste en kan lage til spill nå, og utviklerne har ikke gitt ut boter ennå, så da må det være "amatørlaget". De botene er som regel både dumme og enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå