LogouT Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, skal kjøpe meg ny PC nå, og jeg er ute etter et fint kabinett. Har sett en del som var ganske fine, men desverre hadde de dårlig PSU. Så lurer jeg da på om dette: Skyhawk kabinettet er noe tess? Burde jeg kjøpe det? Og, hvor mange ekstra vifter burde jeg ha for å få en grei temperatur? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Det er ikke plass til flere vvifter der da men.. (vifteplassen i front er det ikke noe vitts med.. det kommer ikkno luft inn de veien) det følger med 2 vifter, og de er helt greie lissom... bråker ikke mye, men blåser til gjengjeld ikke i storm styrke.. du sier at det var dårlige psu'r på de andre du har sett på.. Her følger det ikke med psu da... (bare så du vet det lissom) Edit: fulgte visst ikke med vifte i sidedøren nei.. (pleier å følge med på skyhawk seru..) Ville nok ikke gått for skyhawk nei.. (har det selv, og angrer bittert) Endret 2. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg kan ha en vifte bak (følger med) og en i vinduet (følger ikke med) begge på 80mm. Holder dette? Virker litt lite, spesielt hvis jeg skal overklokke noe.. Har tenkt å kjøpe en 400W PSU. Hvordan er ellers kvaliteten på kabinettet da? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Viftaa er ikke bak, den er i den plastikk tingen du ser.. (over cpu lism) Tja... litt bedre en qtec lisosm, men der stopper det.. platene er tynne (bråk) På microplex selger de lian li til under 900 spenn, ville da heller gått for det Spytter du inn noen hundringser til, får du et kabinett med uttagbart hovedkort brett(pluss masse annet snaxy greier) virker som om du vil ha ferdigmodda, men kjøp heller ferdig sidedør til lianli da.. (Akvarium!! ) Me love Leif! (IKke kjøp qtec 400watt da!) Endret 2. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 du burde ikke kjøpe det kabinettet det er en stor motor inne i kabinettet på størrelsen med en psu som dekker over cpu e Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 du burde ikke kjøpe det kabinettet det er en stor motor inne i kabinettet på størrelsen med en psu som dekker over cpu e Motor faktisk! Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Viftaa er ikke bak, den er i den plastikk tingen du ser.. (over cpu lism) Tja... litt bedre en qtec lisosm, men der stopper det.. platene er tynne (bråk) På microplex selger de lian li til under 900 spenn, ville da heller gått for det Spytter du inn noen hundringser til, får du et kabinett med uttagbart hovedkort brett(pluss masse annet snaxy greier) virker som om du vil ha ferdigmodda, men kjøp heller ferdig sidedør til lianli da.. (Akvarium!! ) Me love Leif! (IKke kjøp qtec 400watt da!) Hm, virker ikke som jeg burde kjøpe dette nei.. Er det noe galt med Qtec 400W strømforsyningen? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Qtec 400watt er "høgg og faenskap"! Kjøpte skyhawk og Qtec selv, hadde aldri gjort det igjen! Men gå for et annet et du... mange andre bra ting der ute! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg vet det er en moter. er den ikke til frontpanelet ?? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det er nok ingen motor i skyhawken nei.. den store klossen som er på størelse med en psu, er en holder til en 80mm vifte, som står like over cpu.. Så det så! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg ville ikke ha satsa på det kabinette! En venn av meg hadde et Skyhawk kabinett bare i en annen model og i det kabinette var det dårlig med luft som kom inn og ut av kabinette. Han måtte skifte dien CPU havna på 70 grader 1 gang om dagen! Endret 2. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det kabinettet var stygt Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det kabinettet var stygt Det har ikke noe med saken å gjøre dah.. trenger ikke å si slikt.. Unødvendig! (han spør om det er bra osv, ikke om det er stygt) Men det er et kjent faktum at det ofte blir litt varmt i skyhawk's jah.. gå heller for noe annet! Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 kunne dette vert no da? Vel, synes det var litt glorete... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg ville ikke ha satsa på det kabinette! En venn av meg hadde et Skyhawk kabinett bare i en annen model og i det kabinette var det dårlig med luft som kom inn og ut av kabinette. Han måtte skifte dien CPU havna på 70 grader 1 gang om dagen! Når du får 70 grader på CPU så har det ingenting med kabinettet å gjere Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Kabisset der er velfig glorete dah... Aero kabinettene er ikke de mest solide de heller, men er vel litt bedre en skyhawk... (vet ikke faktisk) Men hvorfor skal du ha et sykt glorete kabiss da? kjøp deg heller et Aopen(gidder ikke å finne link) og modd det selv!! koster mindre en Aero'n! EDIT: innlegg #100! Endret 3. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Kabisset der er velfig glorete dah... Aero kabinettene er ikke de mest solide de heller, men er vel litt bedre en skyhawk... (vet ikke faktisk) Men hvorfor skal du ha et sykt glorete kabiss da? kjøp deg heller et Aopen(gidder ikke å finne link) og modd det selv!! koster mindre en Aero'n! EDIT: innlegg #100! Hm, har litt veer for å skjære i kabinettet mitt.. Har liksom aldri gjort det før, og det er dritkjedelig hvis jeg greier å ødelegge det. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hm, har litt veer for å skjære i kabinettet mitt.. Har liksom aldri gjort det før, og det er dritkjedelig hvis jeg greier å ødelegge det. Ødlegger ikke kabinettet så lenge du taper godt og bruker stikksag med fint blad som er laget for å skjære i metall. Jeg tapet ikke engang (det var skummelt), men kabinettet ser helt fint ut Dritkjedlig vist du klarer å ødelegge det, men en helt herlig følelse vist du får det til og kan si at du har et kabinett som ingen har maken til! Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 For all del ikke kjøp skyhawk! tro meg, jeg har et! de er kjempe klønete å bygge i og skyhawk har tilegnet seg en undelig trang til å gjøre ting på rare måter som passer utmerket som de var før... kjøp lanboy e.l. isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå