Gå til innhold

Ny symbian telefon

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: ja

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: ja

-JAVA:ja

-Email klient:ikke viktig

-Spill:ikke viktig

-edge: hvis det er mulig, ja

Form:

-Samme det

-Vekt: max 160gram

-Antenne: samme

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm Symbian størrelse min 176 x 208 pixler

-Touchscreen: Samme

Pris:

Jeg har mellom 1 og 2500kroner til rådighet.

Abonement: Helst Tele2 eller Chess

Diverse:

-Merke: ikke viktig

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Ja, viktig

-Triband: ja, viktig

-Infrarød port: ja

-Bluetooth:ja

-Minne: min 5mb

-Minnekort: ja

-Polyfoniske ringetoner:ja

-MP3: ikke viktig

-Radio: ikke viktig

-Wlan: Ja, helst (må ikke ha det)

-3g(UMTS): ikke viktig

Batterilevetid: min 200 timer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da anbefaller jeg deg at du kjøper deg Nokia 6600,utrolig bra mobil med en strålende skjerm.Og den har alt du vil ha til din mobil.Koster 1849,00 kr m/Tele2 Mobil Pluss kr 129 pr mnd. Fri innmelding

12 mnd bindingstid.Koster omtrent 2000kr mer uten abb.

Lenke til kommentar
Da anbefaller jeg deg at du kjøper deg Nokia 6600,utrolig bra mobil med en strålende skjerm.Og den har alt du vil ha til din mobil.Koster 1849,00 kr m/Tele2 Mobil Pluss kr 129 pr mnd. Fri innmelding

12 mnd bindingstid.Koster omtrent 2000kr mer uten abb.

Takk jeg troro jeg velger den, men jeg venter og ser om flere anbefaler den!

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i at 6600 kan passe for deg ja. Meget god skjerm og siden det ikke er viktig for deg med lyd osv er dette klart et bra valg. Beste skjermen på markedet idag mener nå jeg, bra kamera. Den har BT, IR og symbian hva mer kan man be om? :p

Lenke til kommentar

Var jeg deg ville jeg IKKE valgt Symbian. :nei:

Symbian er med på og gjøre telefonene: Unødvendig store, unødvendig tunge, og at de får en unødvendig lav batteritid. :hrm:

Fordelen med Symbian er at det er mange spill og programmer tilgjengelig, men de gode programmene er dyre, og pleier og koste ca 150kr. :hrm:

Lenke til kommentar

Sx1 er jo en ypperlig telefon, den har så å si det meste. Blåtann, mp3 spiller med bra lyd, radio, IR, symbian osv... Du får også med en del i pakken når du kjøper den og det eneste som er et lite minus er nok tregheten til mobilen ;)

Lenke til kommentar

spørsmålet om sx1 dårligere enn 6600 er litt unyansert.

Begge lar deg ha mp3 spiller, en 6600 faller bak siden dette ikke følger med og lyden blir i mono

Sx1 lar deg få handsfree mens 6600 gir deg 32mb minnekort

sx1 har svakere skjerm

sx1 koster mindre i mange tilfeller

6600 er i følge amobil en god del raskere enn sx1 (men det er java test)

os i sx1 er bygget på 6600 sitt

sx1 kan man oppdatere hjemmenifra (tror ikke det kommer så veldig mange nødvendige oppdateringer nå)

sx1 har hot swap

Som du ser har begge telefoner fordeler og ulemper, jeg synes også det er helt på trynet at sx1 har tastaturet den har. Men det at 6600 har klarere skjerm, er raskere og har mulighet for mp3 (antar at man ikke hører forskjellen på mono og stereo i støyende omgivelser) samt at det er nokia og at med nokia merket er det en god del programmer som er laget for 6600 gjorde at jeg valgte den.

7610 er en oppgradering av 6600 med megapixelkamera etc

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt Nokia 7610, jeg tenkte lenge på om jeg skulle bruke litt mer på en megapixel mobil. Og så ringte jeg broren min og han sa da at han hadde bestilt Siemens S65 og da tenkte jeg at megapixelkamera hadde vært best og der for kjøpte jeg 7610, selv om den var dyrere, men det driter jeg i!

(har kjøpt den i svart)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...