Togo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen andre enn meg som absolutt digger dette programmet? Meget bra program som får meg til å angre at jeg ikke ble født på 60tallet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja liker den seiren, men hun rødtoppen har skumelt mørk stemme Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jepp, det er helt genialt. Ser på det nå. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja liker den seiren,men hun rødtoppen har skumelt mørk stemme Greit nok å se på,men synes hun rødtoppen er deilig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ja hun er meget fin hun ja Endret 4. juni 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
granhus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) den serien knuser alt annet selv Friends. Fez er på en måte min favoritt. han har de beste kommentarene. "It gives me needs.." HAHAHA ler bare jeg tenker på han. derfor har jeg kjøpt domenet feez.net btw, jeg har ALLE episodene Endret 2. juni 2004 av granhus Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Genialt show, villt bra faktisk. Hyde er jo kul, men Fez sier mye rart. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Wee... andre enn meg som digger denne serien jo =D Drev å så alle som var ute før jul... og må si at jeg digger den. Best av alt... den blir bare bedre ut over... eneste som jeg ikke likte var at de skifta litt på intro sangen, samma sangen, bare litt kjappere eller noe . beste episode : 301 - Reefer Madness Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Et vanvittig bra show som alltid får meg til å flire. Jeg liker det like mye som 3rd rock from the sun, minst. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Laura Prepon er ganske digg ja (hun som spiller Donna). Sesong 4 er ganske kjip, men de 5 andre er helt topp (så langt jeg har kommet i sesong 6 vel og merke). Håper de kommer på dvd, for da skal det jaggu kjøpes inn. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sesong 1 og 2 er etter det jeg husker ute på dvd... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jasså? Hvor så du det? Amazon: "That '70s Show (1998) Availability: NOT YET RELEASED: The studio is currently not producing this title on DVD, but to be notified when it is available, enter your e-mail address at right. You'll also be voting for this release; we'll let the studio know how many customers are waiting for this title." Play.com har en film som heter 'The '70s'. Han her selger dem på dvd, men det er hjemmemekkede dvder og det teller ikke. http://p196.ezboard.com/fwhatevermania4390...picID=949.topic Finner heller ikkke noe på http://www.that70sshow.com/ :/ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vet hva intro sangen heter? Hvilken sesong er det som går på tv2 nå? Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er inni sesong 2 (trur jeg...) Første sesong er : 25 ep Trur man finner hva itrosangen heter her : http://www.tvtome.com/That70sShow/ (har ikke tid til å finne ...) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vet hva intro sangen heter? Hvilken sesong er det som går på tv2 nå? Hangin’ out Down the street The same old thing We did last week. Not a thing to do But talk to you Whoa . . . yeah. Dette er teksten, eg tror sangen heter That 70s Show Theme Song... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Et vanvittig bra show som alltid får meg til å flire. Jeg liker det like mye som 3rd rock from the sun, minst. (3rd rock...) Ler bra av Fez, artig person i virkeligheten også (noen som så han på MTV cribes) "Mike, do something, Red is stealing my woman" :!: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 "Aaah, now I get it, cockroach always wins" Fez er bare så utrolig bra! Donna og Jackie er da pene også Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Mulig det er bare meg men jeg syntes at denne serien er kanskje den kjedeligste serien jeg har sett på tv, bare slått av Full House. Jeg fatter ikke hva som er morsomt med that 70s show, jeg hører publikum (eller latter samples) ler i bakgrunnen men jeg aner ikke hva de ler av. Utrolig tam humor, rocker ikke akkurat. Satt akkurat og så på serien i stad og diskuterte med min kompis, jeg trodde det seriøst ikke var mulig å like denne serien (bortsett fra de søte jentene), men nå fikk jeg svar på at det er mulig å like denne serien. Folk har tydligvis forskjellig smak. Lenke til kommentar
DoRullings Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg kan ikke fatte at dere syntes "The 70's show" show er morsomt! ... og "bedre en Friends!" Har dere klikka helt? Studiopublikumet ler jo av de mest platte poengene jeg noen gang har hørt i en amerikansk komedia, og det sier ikke lite! Det er et par søte damer der, men det gjør da vel ikke serien bra!? Søte damer er det jo over alt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg kan ikke fatte at dere syntes "The 70's show" show er morsomt! ... og "bedre en Friends!" Har dere klikka helt? Studiopublikumet ler jo av de mest platte poengene jeg noen gang har hørt i en amerikansk komedia, og det sier ikke lite! Det er et par søte damer der, men det gjør da vel ikke serien bra!? Søte damer er det jo over alt! Men så er det ikke damene som gjør at vi ser på det... Det er Ashton Kutcher og han sjuke lille utlendingen som gjør det showet genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå