RS2000 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har en litt spesiell maskin stående. Det er en Digital DEC 3000/400. Det er en fra Finland som har sagt seg villig til å betale frakt, men jeg vet ikke hva jeg skal ta for en slik maskin. Har forstått at den brukes til helt andre ting enn det vi gjør, så jeg trenger hjelp til å sette en fornuftig pris på den. Dette vet jeg om maskinen: Alpha 21064 CPU 2x ? Gb SCSI-disker Eldgammel SCSI CD-ROM 256 MB RAM (Ikke 30- eller 72-pin, men ligner litt på DDR. Ukjent PSU på 478 W Svintung! Fra 17. des 92 Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 OI, nei tror du skal spørre på et finsk forum;) nei fra spøk til alvor, har aldri hørt om det, men spør han hva som er innenfor rimelighetens grenser, og si, for eks hva med 10000kr, kan jo hende det er et sjeldent samleobjekt eller en supermaskin eller noe sånt;) er jo lov å håpe! men ellers så kan du vel ta en 500 lapps! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Søk litt på Ebay.com og se hva de går for der. AKIRA Endret 2. juni 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 DEC 3000/400 Alpha 21064 CPU @ 133 MHz Minimum of 32 MB RAM in 4 MB octets (MS15-CA) Maximum of 512 MB RAM in 32 MB octets (MS15-FA) Two NCR 53C94 SCSI controllers with one external connector AMD LANCE 10 MBit Ethernet interface with Thickwire and Twisted Pair connectors AMD 79C30A chip providing ISDN and audio interfaces Two Zilog Z85C30 serial communications chips One port reserved for keyboard One port reserved for mouse Note: The above two serial ports are combined into one DB15 connector One port reserved for printer One DB25 serial port with modem control Three 22.5 MHz TURBOchannel option slots http://www.pmg.lcs.mit.edu/~castro/osdi99_html/node7.html Dunno, noen kaster de, og noen samler på de. Ta det du får. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ikke gi den bort, kan hende den er fin å samle på etterhvert. Mitt råd. Det er ikke verdt å få betalt for å shippe den vekk. Du vinner ingenting på å sende den vekk, unntatt plassen du sparer. Har du noen bilder av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå