Gå til innhold

Fan?

TLZ

Anbefalte innlegg

Elton John...

Har 19 plater, inkl. "One Night Only" og "17-11-70", som begge er konsert-plater, inkl. Love Songs og The Greatest Hits 1970-2002 (selvfølgelig den limitede 3-discers utgaven...), som er samleplater og Diana-singelen. Tilsammen har jeg vel langt over 400 sanger.

I helgen var jeg på konsert, i Langesund ("bare" 10 timer med bil), og jeg var på konsert for to år siden, i Oslo Spektrum. Skulle på konsert i Tr.heim i fjor også, men da skulle jeg til syden, så jeg skippet det... Evig bra!

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke fan er dekkende nok. Jeg elsker AC/DC :yes:

Har hele katalogen deres ca 2.5 ganger, og har brukt sykt mye penger på konserter, bl.a. en rimelig dyr tur til Hockenheim forrige sommer. Rolling Stones spilte også, men de var en stor skuffelse.

Har Bon Scott som avatar, og en del AC/DC linker i sig'en ;)

Liker også Led Zeppelin, Iron Maiden, tidlig Guns N' Roses. Men er megafan av AC/DC.

Lenke til kommentar

Har hele katalogen deres ca 2.5 ganger, og har brukt sykt mye penger på konserter, bl.a. en rimelig dyr tur til Hockenheim forrige sommer. Rolling Stones spilte også, men de var en stor skuffelse.

Liker også Led Zeppelin, Iron Maiden, tidlig Guns N' Roses. Men er megafan av AC/DC.

Jeg trodde jeg var AC/DC fan, men jeg ser nå at jeg tar skammelig feil... Bon Scott is the man! Eier ikke mer enn 6-7 plater og en dvd :(

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg var AC/DC fan, men jeg ser nå at jeg tar skammelig feil... Bon Scott is the man! Eier ikke mer enn 6-7 plater og en dvd :(

De remastra platene som kom ifjor er ganske billige. Tror det var 70-80 kroner per CD. Mener DVDene var ganske billige også, men ikke helt sikker.

Og Bon Scott er virkelig rå! :yes:

Lenke til kommentar

Regner meg som fan av In Flames og Metallica... ikke sånn megafan, men dette er de to beste metal bandene etter min mening (prøver å høre på mye rart og er derfor ikke sånn kjempefan av noe band).

Har ikke så mange cd'er men har 6 Metallica cd'er (+ Live Shit!) og 6 In Flames cd'er

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...