JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har laget meg hjemmelaget kabinett og ville ha litt respons om noen synes det er bra ?? http://www.forvirra.com/upload/img/AndreH ps er 14 år Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Bra det der, men hvorfor har du sprekker/ mellomrom mellom platene? Hva er det du har under hovedkortbrettet?? (det svarte greine lissom) najs! Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Litt rotetet , men ellers ikke værst Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jeg har sprekker mellom platene fordi det ikke er helt ferdigt ennå jeg skal prøve å få tak i samme type jørnefester som er på sunbeam kabinettene under hovedkortbrettet er det kabler cd rom og hardisk og psu og 2 viftestyringer Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hva skal du med 2 viftestyringer? Mente.. hva er det for noe, ikke hva har du der.. treverk, matt plexi, hva? Endret 2. juni 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 likte det jeg....ubernais det der....bra gjort av en 14åring keep up the good work Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hele driten er plexiglass men det svarte er lakert på innsiden så det skal se fint ut og skjule alt rote har 2 viftestyringer fordi den ene styrer kabinettviftene og den andre styrer hardiskkjøleren og sjermkort og cpuen og den har sensorer Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du skal ikke lakke hele skiten svart da?? for å skjule rotet oppe også?? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hehe jeg venter kabelsamlere så ikke vær redd !! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hehe jeg venter kabelsamlere så ikke vær redd !! Bra! (satt nesten med hjertet i halsen nå jeg:P ) Hva har hele sulamitten kosta deg da?? Har du bare klistra platene sammen nå lissom? ellers.. najs! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 nei di er ikke klistr A SAMMEN på innsiden der det er svart er det en ramme av aleminium som holder hele kabinettet sammen hele kabinettet har kostet meg mellom 1000 og 1200 med noen av neonlysene og sjermkortkjøleribbe inkludert Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 wow det er noe av det tøffeste jeg noen gang har sett stå på videre Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 takker ps unreal turnement er et jævla bra spill Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Får en slik Disco følelse av det Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jah d lyser opp hele rommet så det er jo discho danser avogtil Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) fett det der.. likte løsninga med hjemminga av cd-rom og hd. Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Congratulations, its a fish tank! Neida, stilig det, sleng oppi noen koi's så er du der Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hva mener du med kois ??? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du må jo ha noen gullfisker i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå