TrakTord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Eg er ikke helt sikker på om dette er riktig plass å legge spørsmålet, men det er nå her det ligger. Spørsmålet er da om det er mulig å konvertere c: fra NTFS til FAT 32 etter at windows er innstalert på c: uten å slette innholdet (windowsinstallasjoner) på disken. På forhond takk Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Det går ikke med noen programer som følger med windows nei. Men det fines mange andre feks patrition magic. Men bare ett spørsmål. Hvorfor konventere tilbake til fat32? Ntfs er jo litt bedre etter min mening da. Endret 2. juni 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Pampaxius Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg lurte på det samme. mitt problem var at flere discbehandlingsprogram jeg brukte ikke støttet ntfs format. eller rettere sagt kjørte programmene fra dos og som kjent finner du ikke ntfs discer i dos.... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Partition Magic 8.0 gjør jobben. Bruker selv Viritual PC til å kjøre Win 98 SE. Det er gamle programmer som Win Xp ikke skjønner. Da er det kjekt å ha FAT32. Det er bare å konvertere det! Det gikk greit for meg Endret 2. juni 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå