Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tittelen sier vel det meste, men jeg har vurdert begge. Liker uGuru chipen men overklokker de like godt? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har selv AN7, men tror Nf7-s ligger et lite hestehode foran når det gjelder overklokking. Får 230 fsb på AN7-kortet mitt. Den store fordelen ved AN7 er lydkvaliteten! Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jaså? Lydkvaliteten? kan også likes ettersom jeg ser masse på film og spiller mye. Vet du om det uGuru programmet bruker mye ressurser kontra MBM ?? Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har AN-7 jeg også. Klokker bra. Stor fordel med SATA. uGURU bruker 3192 k i skjult modus og o i cpu. Lett og sette opp. Litt tåpelig plasering av Power kontakten på HK. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lydkvaliteten er mye bedre enn på f.eks. Ac'97. Absolutt anbefalt om du driver mye med film og spill! Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jar-Jar: Abit har jo gjort en del rare ting med power kontakten før også. Dette høres jo bra ut, får satse på AN7 da, takk for hjelp! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har selv AN7, men tror Nf7-s ligger et lite hestehode foran når det gjelder overklokking. Får 230 fsb på AN7-kortet mitt. Den store fordelen ved AN7 er lydkvaliteten! NF7-S og AN7 har vel Soundstorm begge to? Isåfall er det nok lik lydkvalitet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 NF7 (uten S ) er det uten soundstorm og SATA/Firewire . Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hmmm, Her sier de fleste at det er bare plag med AN7... Kommentarer noen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå