Black Star Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kan alle sammen her være så vennlige å innse at smaken er forskjellig. Ikke "mobb" andre fordi de ikke mener det samme som dere. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) ja men Ikke noe men, nå sporer du av igjen; Vi snakka om at skjermen var bedre, Ikke noe "men". At den har mp3 og radio hjelper ikke akkurat på skjermkvaliteten for å si det sånn - Skjermen er totalt bedre enn sx1 sin ifølge meg. Den er uten tvil en av de beste på markedet, i norge. (Må se seg slått av Sharp sine skjermer..) Endret 29. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ja men gi en side med dokumetasjon på det da! Kan like godt spille ballen tilbake. Gi en side med dokumentasjon på at skjermen til SX1 er bedre, utenom hva du og kollegaene dine måtte klare å koke sammen på jobbe. For min egen del så koker egentlig alt ned til at jeg ikke har lyst til å kjøpe noe jeg må "venne meg til" for at det skal fungere når det er et fullgodt alternativ som jeg allere er "vant til".. Hvis noen skjønner hva jeg sikter til. Er åpen for at SX1 har kvaliteter 6600 ikke er i besittelse av, men radio og mp3-spiller har jeg i bilen. Utover det hører jeg aldri på slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg valgte sx1 istedenfor 6600 pga noen korte trekk, først etter å ha forespurt meg på div forum (inkludert her), samt prøvd begge telefonene i butikken. -n6600 gir meg en utrolig billig plastfølelse,synes det er ganske kjipt at en såpass dyr telefon skal gi meg en følelse av at den kanskje ødelegges hvis man ikke behandler den som et egg. sx1 føles motsatt, et litt mer spesielt preg over telefonen. -designet, personlig synes jeg sx1 er en nyelig telefon,for all del, n6600 er ikke stygg, men plastfølelsen ødelegger. tastene har jeg ikke et problem med, jeg måtte uansett lære meg noe nytt mtp symbian, så hvorfor ikke prøve nye taster samtidig. skulle jeg vært redd for absolutt alt nytt så hadde jeg enda gått i joggebukse samt vært i 6klasse.. - sist men ikke minst, mp3 spilleren. jeg hadde mp3 spiller på en av de første telefonene, så gikk jeg over til telefon uten mp3 spiller ettersom jeg trodde at jeg uansett ikke kom til å savne det...jeg tok kraftig feil.. synes egentlig at de delene ovenfor overbeviste meg om at sx1 var det rette valget, det faktum at nokia6600 kun har mono gjorde valget langt enklere. mp3 spiller med mono lyd...blir som å kjøpe plasmatv som kun er sort\hvitt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva da? Nokia-logoen svir sikkert i øynene Det. Har aldri likt Nokia. Ikke noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Skjønner skjønner. Som du kanskje ser av min signatur har jeg også et favorittmerke. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, det vises! Jeg har bare hatt en telefon, C45, og den bytter jeg ut med en SX1 fra mobilland.no! I dag får de endelig sendt den fikk jeg nettopp e-post om, har venta i snart to uker... Jeg liker Siemens, jeg. Men ikke like mye som wolfhero, da! Jeg klarer å forstå såpass som at 6600 har bedre skjerm. Eller at alle her prøver å lure meg... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Skjønner skjønner. Som du kanskje ser av min signatur har jeg også et favorittmerke. Dette inlegget skjønte jeg ikke Utdyp! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det han mente å si er at han digger Nokia Bare se på signaturen og du vil se at han har hatt en del Nokia telefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Aha... Men fra den perioden så var jo egentlig nokia best og egentlig da, en stund.. *Respekt* Endret 30. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Aha...Men fra den perioden så var jo egentlig nokia best og egentlig da, en stund.. *Respekt* Ja man ser vel også at jeg ikke hadde Nokia-telefoner da kvaliteten på disse var på sitt verste. Derfor har det sneket seg inn en Simenes og en SE på lista. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja man ser vel også at jeg ikke hadde Nokia-telefoner da kvaliteten på disse var på sitt verste. Derfor har det sneket seg inn en Simenes og en SE på lista. Word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå