Magnum p.i. Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den dagen SX1 har bedre skjerm enn 6600 skal du få den telefonen av meg. Dummeste jeg har hørt, har hatt begge to. Jeg kan bekrefte at 6600 har bedre skjerm enn SX1 Dette er stort hva jeg har lært av å lese denne diskusjonen: "[kverrulere]Sludder og pølsevev! For jeg har hørt at med bla bla bla firmware bla at skjerm bla, amobil-testen er bla bla bla minnekort bla bla! Man blir vant til bla bla bla firmware. Jeg vet best. Bla. Firmware, nokia suger bla bla. Symbian tåpe. Nokia SX1 3gp. BLaaaaaaaaaaa ytelsen med skjermen på do, bla bla bla. Firmware firmware. Oppgradert? S74 bluetooth. Jeg har hørt jeg har sett jeg har lest."[/kverulere] Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jada, du syns at alt annet er bedre enn 6600. Du syns vel at S55 er bedre også ja, hva kan du gjøre hvis han synes det? hæhæhæ?? jeg for min del hater Nokia etter at jeg fikk en elendig 7610! og derfor har Nokia 3100 som vente mobil til jeg får en annen! EDIT: Nokia 3100 er den eneste nokiaen jeg liker! Hvor teit er du? Jeg har ikke sagt noe om at jeg har noe imot at han liker et annet merke bedre enn Nokia. Virker bare som han har noe imot Nokia. Og du har fortsatt ikke sagt hva som var gærnt med din 7610. Tåpe... jo, han sa at tastene og skjermen og kameraet var noe av det merkeligste og styggeste han hadde sett! og du, ikke kall folk "tåpe" bare fordi du er imot dem (ser dere er i krangel!) Hvis du vil snakke med meg så kan du bare sende en "PM" Snakke med deg? Hvorfor skal jeg ville det? Du er kanskje han "norsklæreren som bor i japan" ? Jeg har faktisk ikke sett hvor han har sagt at mobilen suger. Og den er elendig fordi den har litt rare taster som man blir fort vant til? Og Nokia har stor feilprosent fordi tastene er litt rare? Nei. Det er bare tåpelig. Tåpe er ikke et sterkt ord. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den dagen SX1 har bedre skjerm enn 6600 skal du få den telefonen av meg. Dummeste jeg har hørt, har hatt begge to. Jeg kan bekrefte at 6600 har bedre skjerm enn SX1 Er faktisk enig i det. Jeg hadde 6600 en tid og SX1. Min opplevelse var at skjermen var bedre på 6600, og tastene var heller ikke spesielt plagsomme. Hvis det nå er laget over skjermen på SX1 som ødelegger, hvorfor ikke fjerne og sammenlikne? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Enig. Tastene på 6600 er ekstremt gode! Og ja, fjern det beskyttelses laget på SX1, kanskje skjermen blir en del bedre da, men det er smart å ha det på da Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Beskyttelseslag? Med mindre det er et sånt plastlag som skal tas av, er det vel inne i selve glasset? Endret 20. juni 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Beskyttelseslag?Med mindre det er et sånt plastlag som skal tas av, er det vel inne i selve glasset? Tenker det er antirefleksjonslaget eller noe slik som ligger på toppen, vasker du med en sterk alkohol eller noe slikt som isopropanol blir skjermen mer grumsete Endret 21. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jaha... Uansett, har du kjøpt mobil tommmy? Hva ble/blir det slags? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 En tast på 6600 liker jeg forøvrig ikke: * tasten, den er litt liten og litt vanskelig å nå (krever litt bøying av fingrer hvis du bruker 1 hånd, og din høyre hånd er "weapon of choice".) Btw. Tror forøvrig ikke at wolfhero vil innse sannheten Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Btw. Tror forøvrig ikke at wolfhero vil innse sannheten Enig der. Til og med jeg, en evig Siemens-fan, må innrømme at Nokia har en god del bra mobiler... dessverre... Jeg har bestilt meg en SX1, jeg. Håper tommmy (trådstarter) også gjør det! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tøv!! skjermen er ikke bedre på 6600. Alle eierne av 6600 sier dette pga. at de har lest det på denne useriøse siden! Det er ikke vits å diskutere engang, jeg har selv en Siemens SX1 og faren min har en Nokia 6600, 6600`en har UTEN TVIL best skjerm, blir skuffet over SX1 sin skjerm hver gang jeg ser 6600`en sin. SX1`en er forsåvidt den beste telefonen jeg noen gang har hatt og prøvd, kunne aldri klart meg uten den! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Så 6600 har bedre skjerm, ok. Uansett så er SX1 bedre fordi den er blå (evt. svart)! Men seriøst, begge er jo gode mobiler! SX1 er bare litt bedre! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Fargesmaken er jo delt som baken da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Men seriøst, begge er jo gode mobiler! SX1 er bare litt bedre! Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg jobber med mange med sx1 og 6600.. Vi forstår ikke hva dere mener med 6600 bedre skjerm.. bedre lys er ikke bedre skjerm. sx1 har flere funksjoner og har en bedre prossesor. se på www.my-symbian.com Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis alle du jobber med er som deg så er det ikke rart dere sliter med å se det. Rusk i øyet? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Word! Skjermen er bedre på 6600... Men kanskje den lille biten med "nokia" på hindrer han til å se det..? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Nokia-logoen svir sikkert i øynene som gjør at blir vanskelig å konsentere seg om skjermen, som jeg vil påstå holder tilsvarende kvalitet som hva man finner på baksiden av et digitalt kamera eller en bærbar pc. Endret 29. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en av hovedgrunnene til at jeg bestilte SX1! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er en av hovedgrunnene til at jeg bestilte SX1! Hva da? Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ja men gi en side med dokumetasjon på det da! at 6600 er dokumentert bedre eller er det en smaksak som alt annet? sannheten er at sx1 har flere funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå