Edstro Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei! Skal skifte til Windows xp. Eg har Windows 2000 nå. Kan noen si meg store forskjeller på win2000 og winxp? Eg vet at der nokså like. ?????? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den største forskjellen er vel brukervennligheten. Det blir kanskje litt uvant i starten. XP har også "themes" slik at du kan skifte farge på oppgavelinjen og vinduene. Start menyen er og annerledes, men du kan endre den til slik den er i Windows 2000. Resten vil du egentlig ikke merke noe særlig av, for det meste er oppdateringer i kjernen osv. Ellers er det svært små forskjeller. XP bruker mer ressurser enn 2000 og da. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hvis du har anledning ville jeg ikke skiftet til XP. Hvis du vet at de er ganske like hvorfor spør du da om store forskjeller? P.S. Det holder med et spørsmåltegn Endret 5. juni 2004 av Timur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei! Skal skifte til Windows xp.Eg har Windows 2000 nå. Hvis du har anledning ville jeg ikke skiftet til 2000 er ikke helt med nå... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 mange som fortsatt er trofaste win2k brukere.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg vil anbefale å bytte til Windows XP om du ønsker penere utseende, høyere oppløsning på ikonene, mer brukervennlighet. Dessuten er det jo det nyeste operativsystemet fra Microsoft beregnet på vanlig PC-bruk. Snart kommer jo Service Pack 2 også. Her ventes det flere nyheter som bl.a bedre støtte for trådløst nettverk. Om du har USB-porter på PC-en støttes det bedre i XP enn i 2000. Bekymrer du deg for å installere XP er ikke det noe problem. Selv et barn hadde klart det. Det meste foregår på et brukervennlig plan og det er umulig å gjøre feil. Listen for grunner til å bytte er nesten evig lang. Kort sagt: Bytt nå Endret 2. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå