Gå til innhold

bios ødelagt?

Anbefalte innlegg

har pcen i signaturen min, da jeg skrudde på den idag stod det plutselig bad CMOS, det stod jeg kunne gå inn i bios eller kjøre flash recovery, men det virker plutselig som om pcen ikke finenr tadtaturet, samme hva jeg trykker på skjer det ingenting, når jeg prøver f.eks numlock begynner det ikke å lyse. aldri vært borti noe lignende før. er biosen ødelagt? noen som har tips til hvordan jeg kan få tastaturet til å funke? har prøvd med et annet tastatur også med samme virkning... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kommer bare til bios. jeg hadde før dette skjedde prøvd å koble til usb-tilkoblingen foran på kabinettet, har ennå ikke fått den til å virke da navnene på ledningene ikke tilsvarer navnet på pinnene på hovedkortet. etter å ha gjort dette bootet jeg og det kom en litt rar lyd, hørtes ut som strøm og så dukket skjermen med bad CMOS opp. har både prøvd å resette bios og tatt ut CMOS-batteriet, har aldri vært borti noe lignende må jeg si... egentlig hadde jo alt gått greit om tastaturet eller diskettstasjonen hadde fungert, men det skjer ingenting når jeg trykker på tastene eller setter i diskett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...