Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det noen som har sett noen tester på denne, har søkt både her på forumet og googlet etter det, men har ikke funnet noe som helst.... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ikke tester nei, men jeg har en slik selv og etter min mening kunne den ikke bli bedre! Jeg fikk kjøpt komplett _nytt_ sett til 850kr, og pumpa inkluderte så jeg var fornøyd, ellers ville jeg nok ikke kjøpt, da budsjettet mitt er stramt! MEN, det er flere fordeler med denne pumpa: >> Eget 'kontrollpanel' med grønt/rødt lys dersom noe skulle være problemer med >> 'kontrollpanelet' har vifteutgang som du kan koble til HK. Dersom pumpa går, gir den signaler til HK som om det var en vifte. Du kan derfor sette alarmer og slikt i windows dersom pumpa slutter å gå >> 12V; du slipper å dra inn 230V i kabinettet. Kobler ganske enkelt til en molex-kontakt >> 'Kontrollpanelet' har også utgang for et større 5,25" ekte kontrollpanel, som kan gi deg mere info om pumpa osv. (står mer om denne på AC's hjemmesider) >> Den har utluftingsfunksjon som du skrur på ved å sette en jumper over to pinner på 'kontrollpanelet' som letter utlufting dramatiskt. Trenger ingen fill&bleed-ventil _Anbefales_!! Endret 2. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Takk for hurtig svar, skal bestille komplett vannkjøling snart og tenkte å erstatte eheim 1250'en med denne. Blir den kraftig nok til å forsyne både cpu, gpu og chipset blokker? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 nok i massevis for meg! Jeg kjører CPU-NB-GPU-Raddis-tank-pumpe, og har ingen problemer! Husk at aquastream er basert på 1046-utgaven. Jeg mener nå at 1250 er over-overkill! Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Da blir det jaggu aquastream på meg, tusen takk for hjelpen, du er en helt!!! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror ikke du kommer til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå