Gå til innhold

Nokia 7610, bedre enn 6600?

Anbefalte innlegg

Egentlig dumt spørsmål da, RS-MMC vil jo ta over etter hvert. Grunnen til at det ikke finnes akkurat nå, er at teknologien blir tatt i bruk først i 7610 (på mobilmarkedet i hvert fall).

Det er det samme for all elektronikk, jo mindre jo bedre. Ta det fra en kommende service-elektroniker :D Grunnen er jo at da kan man få flere, eller andre komponenter inn i "samme slengen".

Merkelig å spørre "hvorfor er noe som er bedre, bedre?" :p Det er jo bare bedre :)

Flere kort, med større lagring kommer snart det og ;)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, neida. Klar over det da ^^

Men at de orker å bruke RS istedet for vanlig, det er jo deres valg.. Nokia kan jo velge å bruke vanlig MMC til evig tid de, uansett hvor langt teknologien kommer.. Men det er jo vanlig rette å seg inn etter den.. :)

De som lager minnekortene vil jo prøve å finne nye og smartere løsninger 24/7, og størrelse har utrolig mye å si i elektronikk-verden.

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
hehe, neida. Klar over det da ^^

Men at de orker å bruke RS istedet for vanlig, det er jo deres valg.. Nokia kan jo velge å bruke vanlig MMC til evig tid de, uansett hvor langt teknologien kommer.. Men det er jo vanlig rette å seg inn etter den.. :)

De som lager minnekortene vil jo prøve å finne nye og smartere løsninger 24/7, og størrelse har utrolig mye å si i elektronikk-verden.

Som forbruker (og det er de nokia bør ta hensyn til) kan jeg si at jeg hadde likt det mye bedre om de hadde brukt vanlig mmc. Den finnes allerede i butikken, den har mye større lagringsplass og det er billigere enn hva rs-mmc vil koste.

om mobilen min da hadde vært bittebittelitt større hadde det vært helt greit.

Helt enig i at man må benytte ny teknologi, men i dette tilfellet synes jeg de bruker for ny...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...