Naxos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Egentlig dumt spørsmål da, RS-MMC vil jo ta over etter hvert. Grunnen til at det ikke finnes akkurat nå, er at teknologien blir tatt i bruk først i 7610 (på mobilmarkedet i hvert fall). Det er det samme for all elektronikk, jo mindre jo bedre. Ta det fra en kommende service-elektroniker Grunnen er jo at da kan man få flere, eller andre komponenter inn i "samme slengen". Merkelig å spørre "hvorfor er noe som er bedre, bedre?" Det er jo bare bedre Flere kort, med større lagring kommer snart det og Endret 3. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er greit nok å lage en ny type minnekort som er mindre og raskere, med større kapasitet, men å lage en ny versjon av gammel teknologi, bare for å redusere den fysiske størrelsen (som ikke er spesielt stort behov for) blir det bare teit og upraktisk. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe, du får si det til Nokia! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nokia lager ikke minnekort da... Lenke til kommentar
jonassi Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har ikke sonyericsson z600 bare tfd skjerm den er vel litt dårligere enn tft?? det har vært diskutert før så jeg er ganske sikker på det... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har ikke sonyericsson z600 bare tfd skjerm den er vel litt dårligere enn tft??det har vært diskutert før så jeg er ganske sikker på det... 65.536 colors, LCD TFDExternal monochrome display Det står på ClubSonyEricsson's produktside om mobilen. Hvis du orker å registrere deg kan du også laste ned whitepaper (kan ikke noe norsk ord for det) fra developer'avdelingen på SE siden. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) hehe, neida. Klar over det da ^^ Men at de orker å bruke RS istedet for vanlig, det er jo deres valg.. Nokia kan jo velge å bruke vanlig MMC til evig tid de, uansett hvor langt teknologien kommer.. Men det er jo vanlig rette å seg inn etter den.. De som lager minnekortene vil jo prøve å finne nye og smartere løsninger 24/7, og størrelse har utrolig mye å si i elektronikk-verden. Endret 3. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hehe, neida. Klar over det da ^^ Men at de orker å bruke RS istedet for vanlig, det er jo deres valg.. Nokia kan jo velge å bruke vanlig MMC til evig tid de, uansett hvor langt teknologien kommer.. Men det er jo vanlig rette å seg inn etter den.. De som lager minnekortene vil jo prøve å finne nye og smartere løsninger 24/7, og størrelse har utrolig mye å si i elektronikk-verden. Som forbruker (og det er de nokia bør ta hensyn til) kan jeg si at jeg hadde likt det mye bedre om de hadde brukt vanlig mmc. Den finnes allerede i butikken, den har mye større lagringsplass og det er billigere enn hva rs-mmc vil koste. om mobilen min da hadde vært bittebittelitt større hadde det vært helt greit. Helt enig i at man må benytte ny teknologi, men i dette tilfellet synes jeg de bruker for ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå