erikindre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) NCSA tilbyr "gratis" sertifisering på nettet. Ganske morsomt egentlig. Jeg kjørte gjennom hardware sertifiseringen som tok ca 10min og fikk 2.8 i karakter I C++ fikk jeg 2.1 i (men det har jeg hatt som fag, så det skulle bare mangle) Nå skal det sies at Google var en god hjelp... du rekker å søke en del på 90sek. Testene er gratis, men du må betale et par hundrelapper for å få et pent diplom i posten. For å være ærlig tror jeg ikke disse sertifiseringene vil gi folk verken bedre jobb, eller mer peiling, men gøy var det :-) http://www.ncsacademy.com/default.cfm edit: Gratulerer meg selv med 300 innlegg! edit: ref. fjernet Endret 2. juni 2004 av erikindre Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Om noen gidder å ta noen tester, så legg ut noen resulatater da! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den "ref=833"en i URL'en har ikke noe med at du tjener på å videresende folk til den siden, vel... ? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Om noen skulle finne på å betale for testen, skal jeg kunne tjene noen kroner. Kan godt fjerne den om det skulle være ønskelig... edit: referanse fjernet, og jeg vil for øvrig ikke anbefale folk å betale for denne sertifiseringen. Tror ikke det var denne typen sertifiseringer reklamen på siden siktet til; Les: undersøkelser viser at sertifiserte ansatte tjener 25% mer bla, bla, bla... Litt forskjell fra MCSE og CNAP liksom :-) Endret 2. juni 2004 av erikindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå