Kaksa Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er der nettbutikker som dere anbefaler? Helst billige.. Service og kvalitet er også positivt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Netshop Komplett PSData Multicom MPX er vel de jeg ville konsentrert meg om.......... .....og skal du ha noe spesielt stæsj.....så Microplex 3dfxcool Endret 2. juni 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis du vil ha linser til øynene, vil jeg anbefale http://www.lensway.com/no/ Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 NetshopKomplett PSData Multicom MPX er vel de jeg ville konsentrert meg om.......... .....og skal du ha noe spesielt stæsj.....så Microplex 3dfxcool hmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva for linser er det du snakker om her? Jeg tenkte også på kontaktlinser til øynene, men så så jeg at dette var postet under hardware-forumet. Hva mener du? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) han mener jo såklart kameralinser. prøv xpress digital: www.xd.no du EDIT: eller spør på forumet til akamera, de har nok mer greie på dette. Endret 2. juni 2004 av millencolin Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 NetshopKomplett PSData Multicom MPX er vel de jeg ville konsentrert meg om.......... .....og skal du ha noe spesielt stæsj.....så Microplex 3dfxcool tviler litt på at microplex/3dfxcool har noe særlig med kamerautstyr Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 doc halslinser får du ikke tak i på nett - prøv nærmeste 7-11. eller spesifisér hva slags linser du er ute etter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 han mener jo såklart kameralinser. Vel, vet ikke om man får kjøpt sånt løst, men du tenekr sikkert på kameraobjektiver? Altså mange glasslinser satt sammen til en ferdig "modul". PS. Kunne jo også vært sånne linser som er til å spise og er biologisk i slekt med bønner og erter. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 PS. Kunne jo også vært sånne linser som er til å spise og er biologisk i slekt med bønner og erter. De er ikke særlig velsmakende, har jeg hørt. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 flere linser er ofte samlet i et objektiv Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 PS. Kunne jo også vært sånne linser som er til å spise og er biologisk i slekt med bønner og erter. De er ikke særlig velsmakende, har jeg hørt. Tar jeg feil? Du tar svært lite feil. Vi måtte spise linser i felten i 1 uke i strekk, ikke EN mann hadde vellfungerende tarmsystem 2 uker etter. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva har skjedd med forumet egentlig? kjempestor hw-logo, alt ser så annerledes ut... Lenke til kommentar
--7 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 flere linser er ofte samlet i et objektiv Jeg skal ha objektiv til middagen i dag, da. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ahhhhhhh..........jeg fikk ikke med meg at det var "linser" han spurte om........trodde han spurte etter hvilke nettbutikker man kunne anbefale hardware- messig......... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Stenges da hele denne posten har blitt en off topic post. En annen gang bør emnefeltet være slik at de som leser den skjønner hva slags linser vedkommende er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg