Gå til innhold

Windows/PCen slår seg ikke av!

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med pcen min.

Når jeg skal slå den av så skjer dette: Den kjører "lagrer innstillinger" og "logger av", men når den kommer til "windows avsluttes" så henger hele pcen seg...

Har samme problem når jeg starter Aida32... Den henger seg på "scanning PCi devices".

Noen som har hatt samme problem og/eller vet hva man kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo reinstalere da. Men imens du er i gang med å "vedlikeholde" kan du laste Partition Magiic og lage en partisjon på ca 5 gb. Der instalerer du windows. Hver gang du får et nytt problem instalerer du bare over den ene partisjonen. På den beholder du alt du hadde fra før av ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo reinstalere da. Men imens du er i gang med å "vedlikeholde" kan du laste Partition Magiic og lage en partisjon på ca 5 gb. Der instalerer du windows. Hver gang du får et nytt problem instalerer du bare over den ene partisjonen. På den beholder du alt du hadde fra før av ;)

Ja... problemet er bare at jeg bygde dataen for 4 dager siden...

Og jeg har jo seff en egen partisjon til windows! :p

Lenke til kommentar

Det var flott. Da er det lettere å reinstalere :)

Lenke til kommentar

Det var flott. Da er det lettere å reinstalere :)

Jepp jepp, eg har 3 harddisker, ein 80GB til lagring, ein 30GB til lagring og ein 36GB til OS og lagring.

På den 30GBen har eg eit OS, men OSet eg brukar til vanlig ligg på den på 36 (på ein 17GB partisjon). Når det er på tide med formatering så har eg OSet på 30GBen som ein slags backup dersom eg har behov for å bruke Windows.

Lenke til kommentar

ble ikke så mye klokere av de sidene der... :hmm:

Står jo bare at man skal oppdatere windows, og jeg har siste update (kjører xp pro btw)

Er egentlig ikke noe kjempeproblem, den lagrer instillinger før den henger seg, så jeg taper ikke noe på det annet enn litt venting.

Det er derimot verre med Aida... Noen som har noen tips til det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...