Gå til innhold

Iriterende reboot...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg har nylig formatert harddisken min og lagt inn windows XP på nytt. Har også lagt inn alle nyeste drivere (chippsett, skjermkort osv) og nyeste directX.

Når alt var klart la jeg inn de 2 spillene jeg spiller, Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam. Vietnam går fint og spille uten lagg samme med 1942, men når jeg går ut i menyen og ut av spillet (kun 1942) rebooter pcen. ikke blue screen (ingenting er klokket). dette skjer KUN i 1942 ingen andre grafiske krevende programmer resulterer i dette.

Noen som har en anelse av hva det kan være? sykt iriterende... :hmm:

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen.

Jeg har nylig formatert harddisken min og lagt inn windows XP på nytt. Har også lagt inn alle nyeste drivere (chippsett, skjermkort osv) og nyeste directX.

Når alt var klart la jeg inn de 2 spillene jeg spiller, Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam. Vietnam går fint og spille uten lagg samme med 1942, men når jeg går ut i menyen og ut av spillet (kun 1942) rebooter pcen. ikke blue screen (ingenting er klokket). dette skjer KUN i 1942 ingen andre grafiske krevende programmer resulterer i dette.

Noen som har en anelse av hva det kan være? sykt iriterende... :hmm:

takker for alle svar.

Jeg har samme problemet, men jeg spiller ikke det samme spillet.

Jeg starter spillet (Americas Army) så spiller jeg i 4-5 minutter så restarter pc`en!

Jeg vet at det med at pc`en restarter er at det er en innstilling i WIndows xp, men hvis du endrer til blåskjerm, så får du jo blåskjerm istedet for en restart.

Det er mange som har samme problemet som deg , her på overklokking.no, men ingen vet problemet...

Jeg skal prøve å bytte:

1. minne

2.harddisk

3.psu...(vet ikke ennå)

jeg får det mest i Windows xp, og de feilrapportene til windows hjelper ikke stor,

"har ikke noe lignende"

Mvh Stian_A :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...