Zildjian Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) #bruk emnefeltet til å BESKRIVE emnet. Er nå endret av "It's me"# Jeg har en USB nøkkel som alltid har fungert bra...men i det siste har den forsvunnet på My Computer og jeg finner den ikke....Den virker helt fint på andre dataer men ikke på min. Noen som vet hva problemet kan være?? Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Driverproblemer.............? Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Kan det være det? I så fall hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Da må du sjekke Device Manager i My Computer - under Hardware..... Sjekk om du får oppdatert driverne til USB device'ene dine........ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fulgte det med en cd ? Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) fikk en liten "gamecube cd"...men det var driver til windows 98...og jeg har xp. Endret 2. juni 2004 av Zildjian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I XP trenger du ikke driver til USB-keys. Har du endret på noen stasjonsbetegnelser kan det være årsaken. Forsøk diskbehandling, og se om den er tildelt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hmm. Jeg tror jeg har herpet min USB nøkkel. Noen CDer med XP tar den. Andre ikke. Noen med Windows 2000 tar den, andre ikke. Kan ha noe med at jeg pirket litt rundt bakpå med dem, og av en eller annen merkelig grunn forsøkte jeg å putte den inn i en annen port (jeg aner ikke hvorfor). Kan det være noe slikt du har gjort? Prøvd å sette den i bakpå maskinen, men ikke sett hvor? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror du må ha SP1 for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå