Rufati Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Når jeg prøve å spille CS online med Steam får jeg denne beskjeden oppe i høyre hjørne: WARNING: CL_FlushEntityPacket Det gjør at mappet blir strippet ned for texturer osv, allt lagger, jeg kan ikke gjøre noe som helst. Dette kom helt plutselig fra intet. Sitter riktinok på ISDN, men på gode norske servere har jeg som regel 60 i ping. Kan noen hjelpe meg å bli kvitt denne dritten?? Er ikke en dreven CS spiller, men som tidsfordriv er det jo morro. Anyone? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Høres ut som dine rates er feil stilla. Ta å se gjennom cs delen av forumet etter lignende problemer, jeg er sikker på at det har vært oppe til diskusjon. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jepp. du må nok bare prøve å stille ned ratesene dine. sannsynligvis det som er problemet. nå vet jeg ikke helt hva det burde stå på med ISDN men. hvis du ikke vet hva det er, så er dette kommandoene: cl_updaterate cl_cmdrate cl_rate (eventuelt bare "rate") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå