ahumoe Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe Radeon 9800 Pro. Hørte det var kjempe bra til spill, og kjører innstillingene i spill på fult glatt. Stemmer det? Jeg lurte egentlig hva som er forskjellen på de to korta: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300462&cks=PRL har dette 256mb? da er det vel bedre? Endret 3. juni 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg har en powercolor 9800pro fra netshop som jeg er strofornøyd med...absolutt å anbefalle...Netshop Endret 2. juni 2004 av spinxzer Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300462&cks=PRL har dette 256mb? da er det vel bedre? Nei, så vidt jeg ser så er den eneste forskjellen at det ene kortet bare har 128bits minnebus, så da er kortet på den øverste linken bedre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøp ukens tilbud på komplett. Er vel det sapphire kortet du linka til. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Forskjellen er vel minne på skjermkortet... 128MB holder bra om du ikke spiller i høye oppløsninger Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) dette kjøpte jeg får to uker siden og angrer ikke. annbefales. følger med det nyeste tombraider spille + en stor 3d games pack og et spill til som jeg ikke husker navnet på. edit: win cinnema følger også med Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 nyeste tombraider spille Heyyy....er det det nyeste?...Jeg lempa cd'en veggimellom da jeg trodde det var eneren liksom. Fikk samme kort for en uke siden. Må vel finne Lara fram igjen da tenker jeg...hun er vel blitt lekker som bare det nå... Men til trådstarter. Ikke gå for 128bit versjonen..for guds skyld! 128bit er ikke det samme som 128MB Altså: Du må kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL eller denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&cks=PRL tipper dem er akkurat like gode....men PC har jo Lara med på kjøpet Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) jeg bør altså ikke kjøpe den siste linken da(på innleget mitt)? Hvilken bør jeg kjøpe, PowerColor eller Sapphire? PowerColor koster 150 kr mer, ikke den store forskjellen hvis den er bedre! Endret 2. juni 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei. Jeg ville definitivt gått for Powercolor radeon 9800pro 128mb. Jeg har det kortet nå, og jeg angrer ikke ett sekund. Bra ytelse til en god pris. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har som sagt powercolor selv, men tror ikke det er noen forskjell på sapphire og powercolor korta. Kjøp den billigste da. Jeg kjøpte powercolor fordi kameraten min har den og det går bra på hans pc..så Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hvilken har størst/best vifte/kjøling, hvis jeg skal overklokke naår kortet begynner å bli gammalt? PowerColor eller Sapphire? Og hvilket av kortene har mest medfølgene programmer/spill? Hvis jeg får med noe ekstra spill/programmer med PowerColor, går jeg for den! 150kr er ikke så mye! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sapphire og PowerColor korta er dønn like. Bundelen veit eg ikkje noko om. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Powercolor Kjøp det! Hvorfor? Hva følger med? I forhold til Sapphire. Jeg står også mellom 9800Pro fra PowerColor og Sapphire. Og siden korta er like så har bundle mest å si får min del også. PS: For de som har litt peiling på skjermer, se her. Endret 3. juni 2004 av zn00ker Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du får siste spillet i serien tomb rider...Tror det er det eneste ekstra i forhold til sapphire. Ikke det..Tomb rider suger jo i seg selv, men det er gøy å spille litt kun for å sjekke ut baben ...ellers er spill med damer som hovedpersoner dørgande kjedelig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det som er forskjellen mellom Sapphire og PowerColor er det du får med av ekstra greier som spill og slikt. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Skal jeg gå for Sapphire ellerPowerColor???????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg stemmer for at du går for powercolor. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det spiller ingen rolle hvem av dem du velger. PC sitt kort kommer med Tomb Raider, det er den eneste forskjellen (under forutsetning at du styrer klar av Saphires 128bits kort) Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skal jeg gå for Sapphire ellerPowerColor???????? Fikk mitt Sapphire 9800Pro for noen uker siden , og det har R360kjerne (9800XT). Vet ikke om PC har det , men er ihvertfall kjempefornøyd med Sapphire . BTW det er på "Ukens tilbud på Komplett.no Mvh Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå