pgdx Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei, søren, forumet har visst gått av med seieren... Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Var sinnsyk stor banner da. Må være en feil eller noe? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Var sinnsyk stor banner da. Må være en feil eller noe? Never underestimate the power of stupidity... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det kalles n00bs, og de har invadert hw.no hovedkvarteret... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hele forumet er jo føkka opp jo... Alt ble større, og banneren er jo i Godzillastørrelse! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 For alt i verden... Ikke trykk på banneren! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De tjener sikkert vilt på den der... Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 OMG, er det mulig. Det er greit med reklamebannere da, men dette tok kaka x100. Få tilbake gode gamle hw! Btw. den hw logo tingen oppe til venstre var über schtøgg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, hva har de tenkt på egentlig? Håper de ser disse innleggene.... Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Diskusjonen pågår visst her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=252184 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 konstruktiv-kritikkkonstruktiv-kritikkkonstruktiv-kritikkkonstruktiv-kritikk!! Jeg synes logoen var stilren, men feil font på "hardware.no". likte godt gulfarge på banneret, men det er vel noe som forandrer seg med annonsøren. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det bare meg, eller har den blitt mindre? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er det bare meg, eller har den blitt mindre? faktisk, littegrann.. Men hva med resten, logoen ser ut som den er pisset frem... Ka det er som skjer... Det er jo ingen elementer i logoen som står plassert rett, ser ut som den er tegnet i paint på 10 sek. Endret 3. juni 2004 av kvikks Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det bare meg, eller har den blitt mindre? faktisk, littegrann.. Men hva med resten, logoen ser ut som den er pisset frem... Ka det er som skjer... Det er jo ingen elementer i logoen som står plassert rett, ser ut som den er tegnet i paint på 10 sek. Skift til "Hardware.no 2 kolonners" i kontrollpanelet, så får du (nesten) det gamle skinnet tilbake. Var gårsdagens redning for meg iallefall. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skift til "Hardware.no 2 kolonners" i kontrollpanelet, så får du (nesten) det gamle skinnet tilbake.Var gårsdagens redning for meg iallefall. Nå er det jo så bra mekket til at man ikke merker noe forskjell... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det bare meg, eller har den blitt mindre? faktisk, littegrann.. Men hva med resten, logoen ser ut som den er pisset frem... Ka det er som skjer... Det er jo ingen elementer i logoen som står plassert rett, ser ut som den er tegnet i paint på 10 sek. Skift til "Hardware.no 2 kolonners" i kontrollpanelet, så får du (nesten) det gamle skinnet tilbake. Var gårsdagens redning for meg iallefall. Yeah, det ble mye bedre... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det nye er helt ok synes jeg, bare jeg fikk litt tid til å bli vant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå