SantaClaws Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøpte et Gainward Entertainment center card Tv kort fra Komplet.no som demovare\OEM. Ved et uhell hadde komplett solgt en utgave av kortet som ikke skulle selges til privat personer, kun til system itegratører, dvs hp\dell ++ I tilleg var det en HW revisjon, som ikke skulle på markedet, gainward jobbet da med en ny utgave. Kortet ble kjøpt rundt nyttår. Da det på det tidspunktet ikke fantes noen slags programvare til kortet så tok jeg kotakt med komplett. Som med engang tilbad å gi meg pengene tilbake. Jeg venter heller på at programmvaren blir tilgjengelig sa jeg. Helt ok for han, han skulle tilogmed sende det når det kom. For ca 3 uker siden dumpet en cd i postkassa fra Gainward i Sverige, med hilsen fra komplett.no support, de gav meg en lisens på Nvidia Forceware Multimedia. Det er support det. Har aldri hatt problemer med komplett.no Kjempe support. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er så GODT å høre at support kan være med på løsningene som kundene foretrekker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå