bromlus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei jeg lurer på om noen her kan svare meg på hva som har skjedd med programvaren som fulgte med Da jeg kjøpet Ixus 500. Når jeg skal gå inn på ZoomBrowser og redigere bilder, kommer jeg inn på AdoblePhotoDeluxe3,0. Jeg fant den cd og ville se hva det var. Men hvorfor åpner den seg(Adoblephotodeluxe)? Jeg vil inn på den vanlige ZoomBrowser og redigere der Har prøvd å gå inn på kontrollpanel, og fjernet programmet. Hjalp ikke. Har fjernet hele ZoomBrowser programmene også og instalert dem på nytt, hjalp heller ikke.. Skjønner ikke noe. Trenger sårt hjelp Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg kjører engelsk versjon av XP så du får ta oversettelsene mine med en klype salt, men prøv: Explorer/Utforsker>Tools/Verktøy>Folder options/Mappealternativ>File types/Filtyper Scroll nå ned til filtypene du ønsker å åpne i "Zoom browser" (JPEG?JPG?++). Hvis du markerer den vil det forhåpentligvis stå "Adobe Photo Deluxe" i feltet for "File details for JPEG". Velg Change/Endre og velg "Zoom browser" fra programmene som listes opp. Finner du ikke "Zoom browser" der så må du browse/søke til du finner programmet. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
bromlus Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Takk skal du ha. Det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå