G2Petter Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei. I det siste har jeg blitt mer og mer aktiv bruker/leser av akam.no-forumet og akam.no, men det nye designet som nå slår rundt seg på alle søstersidene er rett og slett über-stygt! Jeg savner den gode gamle logoen, samt at forum, bruktmarket osv.-delen av forsiden er alt for bred. Er det noen andre som har noen synspunkter på dette? mvh, Petter Brodin Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det noen andre som har noen synspunkter på dette? Har en 19" LCD med 1280x1024 oppløsning. - Bredden på forumet er ok for meg med min skjermoppløsning. - Bruken av fargene harmonerer ikke for meg, det bør lages en ny forumskin som passer fargebruken. - Gamle logoen savnes ja. - På Akam.no førsteside så er skriftstørrelsen som brukes for å oppsummere siste postinger i forumet og bruktmarkedet ufattelig små. Jeg bruker tekststørrelsen "Smaller" i Explorer. Funker fint andre plasser. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I det siste har jeg blitt mer og mer aktiv bruker/leser av akam.no-forumet og akam.no, men det nye designet som nå slår rundt seg på alle søstersidene er rett og slett über-stygt! Jeg savner den gode gamle logoen, samt at forum, bruktmarket osv.-delen av forsiden er alt for bred. Jeg synes designet er helt greit, men jeg er enig i at den midterste spalten på forsida burde vært bredere.. Lenke til kommentar
MEI Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes det nye designet er helt ok, bortsett fra den store reklameplassen som er øverst på siden(under menyen). Denne er veldig forstyrrende for intrykket av siden, alt virker litt rotete. Lenke til kommentar
isen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Helt enig i at forumet er alt for bredt. Forsidedesignet er greit nok, kanskje litt rotete. Savner veldig den gamle logoen, det var mer stil over den, det var den som var akam. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det forrige designet var mye bedre etter min smak. Siste poster fra forumet har blitt for bred... også den gråfargen mot den gyselige oransje fargen? En dårlig kombinasjon etter min mening. Logoen savnes også. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja jeg tror at det hadde vært på sin plass med et litt mer "proft" utseende for å trekke flere sponsorer også. Jeg hater å høres ut som en skikkelig drittsekk, men det er viktig at designet er stilig OG funksjonelt... Nå blir det litt for hjemmekoselig, og det skiller seg ut fra de andre sidene i hardware-nettverket.... Jeg mener akamera må finne sitt eget fargeskjema (f.eks har overklokking.no rødt, amobil.no har behagelig grågrønn, gamer.no stilig sølvgrå, barbara.no dyp grønnfarge)... Hva med fiolett? Kongefarge, om enn litt homo for sånn som det er nå er det bare et kaos av grått og litt diverse.. Ikke bra nok.... Oransj hadde sikkert passet!! i hvert fall: lykke til med det. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg liker det nye designet, jeg. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Slik sidene ser ut nå ser det ut som noe er galt... ser ut som om halve siden har gått tilbake til et gammelt design eller noe slikt :S Dessuten trodde jeg siden het akamera nå og ikke akam? Pent er det hvertfall ikke, men heldigvis er forumet uforandret! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er mange ting som ikke er som det burde vært mht. det nye designet. Ting kommer helt sikkert til å bli bedre etterhvert som forskjellige bugs og tilpasninger gjøres. Lenke til kommentar
ninja5000 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Forumet burde bli bedre. Klarer ikke helt sette fingern på hva som er galt, men det er rotete og uoversiktlig. www.freakforum.nu er et perfekt forum/forumdesign etter min mening. Savner også en boks for hurtigsvar nederst, under postene, slik at man slipper å trykke på "add reply" hver gang man skal svare på noe. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Når det er sagt, hvis det er noen som melder seg til å forbedre utseendet er det bare å ta kontakt! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Savner også en boks for hurtigsvar nederst, under postene, slik at man slipper å trykke på "add reply" hver gang man skal svare på noe. Hos meg vises det ihvertfall en slik knapp nederst ("Fast reply") Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Men du bruker sikkert ikke akam-skinnet... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men du bruker sikkert ikke akam-skinnet... Det finnes en "fast reply"-knapp nederst på siden mellom "add reply" og "new topic" på akam-skinnet. Denne åpner en hurtigsvarboks uten at du må åpne noe ny side. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men du bruker sikkert ikke akam-skinnet... Jo. Knappen kommer naturligvis bare fram når jeg er innlogget, men det regner jeg med dere er. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jo, nå var den der visst... Rart, det der, jeg er sikker på at den ikke var der istad, og da var jeg innlogget. Lenke til kommentar
ninja5000 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hah! Se der ja. Fast Reply. Men hvorfor måtte trykke på den? Hvorfor ikke bare ha fast-reply-boksen der som standard dersom man er inlogget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå