Hilmo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Pc'en min slår seg av noen ganger når jeg spiller, når den gjør det sjekker jeg i BIOS med en gang der står det at prossessoren er 50 grader, er det grunnen? Har en Intel Pentium 4 3,0 GHZ og et MSI 865PE Neo2 Hovedkort... Hva kan jeg gjøre for at PC'en ikke skal slå seg av? Lenke til kommentar
maximius Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg startet nettopp en post: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=252124 Dersom du har Q-Tec strømforsyning kan det være grunnen.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det er ganske mye som kan resultere i at pcen krasher, hvis du har mulighet til det, prøv å test med litt forskjellige deler, bytt ut Minne (RAM), CPU og skjermkort, og ingen dum idè og sjekke PSU for feil nei! Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Har ingen Q-tec strømforsyning...noen andre grunner? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) 50 grader skal gå fint.. Virker heller som kanskje strømforsyningen er litt liten, dette kan resultere i ustabil maskin. Slår seg av eller restarter av seg sjølv.. Kor stor er den du har, 350watt? Har du mange harddisker etc? Sjekke PSU Guide her - PSU guide. Forklaring på kordan du rekner ut minstekrav til PSU.. Endret 2. juni 2004 av crusade Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 1 harddisk seagate 160 GB serial-ata 1 strømforsyning Chieftec 360 W 2 ram 512MB 400 MHz 1 skjermkort Hercules 3d Prophet all in wonder 128 MB 9800 SE Viften som medfølger er prossessoren Lenke til kommentar
crusade Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bør jo egentlig holde med den PSUen.. men dette virker som strøm mangel symptomer.. Eg ville nok satset på å låne-teste med ein 400watt f.eks. Lenke til kommentar
JokerNord Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan være hovedkort chippen som er defekt, hadde det samme problemet og jo mere heavy bruk jeg brukte datamaskinen til jo oftere spontanbootet maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå