KimKilSoo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har et problem... Etter jeg har hatt Pc'en på i ca 15-20min så kommer det opp en feilmelding. "Systemavslutning" heter den og det er sånn nedtellingsgreie til Pc'en min slår seg av. Nedtellingen er vel på 50 sec eller noe. Jeg har spurt noen venner av meg og de mener det er "Blaster" men jeg har kjørt mange programmer for å få fjernet det men det står hele tiden: "Blaster was not found on your computer". Kanskje det er noe annet?! Ikke vet jeg ass.... HJELP! Håper på kjapp tilbakemedling! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Velkommen. Et tips: forumet har en søkefunksjon Lenke til kommentar
KimKilSoo Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hehehe! Dere har det ja! Jaja, da vet jeg ihvertfall det! Men takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sikker på at du ikke har et varmeproblem da? Bruk for eksempel MBM5 og så ser du hvilke temperaturer du har. Kan også være et problem med harddisk for eksempel. Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Da har du kanskje Sasser viruset, det gjør nemlig nesten det samme som Blaster. Last ned en Sasser fix, fra http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxSasser.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå