Manfestio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hva er det beste virusprogrammet ute nå? Uavhengig om det koster penger eller ei eller ei. Når man tenker på beskyttelse, sårbarhet, ressurskrav osv... Endret 2. juni 2004 av Manfestio Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sto jo en artikkel om nod32, og den fikk jo rimlig god kritikk. Har hørt at den slår det meste. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Norton Antivirus er jo veldig bra Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ellers så er jo Trend helt geniale i server-miljø De har jo også en veldig bra stand-alone i PCCillin Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 www.programmer.no <-- les testen av nod32...da kommer du ikke til å vurdere norton antivirus!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 www.programmer.no <-- les testen av nod32...da kommer du ikke til å vurdere norton antivirus!! jeg har aldri erfart at NAT ikke har sagt ifra om noe som ikke er et virus.. derfor synes jeg den er bra. at en eller annen test sier noe annet er ganske irelevant for meg da jeg er fornøyd med dette programmet. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 NOD32 Er absolutt å anbefale. Scannet 4 fulle 120GB harddisker på ca 20 minutter, det klarer ikke Norton antivirus... Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 F-Secure AntiVirus er veldig godt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå