Løve Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Nå tenkte jeg å prøve meg på litt overklokking, men jeg har aldri prøvd det får så jeg vil gjerne ha noe tips om overklokking av dette oppsettet. AMD Athlon 64 3200+ med Boxed-kjøler FIC K8-800T TwinMOS 512Mb Standard RAM AOpen H600B kabinett. Skal bare overklokke bitte-litt(er jo første gangen), men hva stiller jeg på? Det er noe i BIOS'en som heter "Clock" så jeg regner vel med at det er det, men det er jo FSB der også. Så gi meg litt tips og info. PS: Er veldig redd for oppsettet mitt og vil ikke at noe av det skal ta kvelden eller ta fyr. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Nå tenkte jeg å prøve meg på litt overklokking, men jeg har aldri prøvd det får så jeg vil gjerne ha noe tips om overklokking av dette oppsettet. AMD Athlon 64 3200+ med Boxed-kjøler FIC K8-800T TwinMOS 512Mb Standard RAM AOpen H600B kabinett. Skal bare overklokke bitte-litt(er jo første gangen), men hva stiller jeg på? Det er noe i BIOS'en som heter "Clock" så jeg regner vel med at det er det, men det er jo FSB der også. Så gi meg litt tips og info. PS: Er veldig redd for oppsettet mitt og vil ikke at noe av det skal ta kvelden eller ta fyr. les nybegynner guiden... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Står jo ikke der hvordan man overklokker! Det står OM, ikke HVORDAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå