bekkelund Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 som topic tilsier, skal jeg investere i et shuttle-system lurte egentlig bare på om dette oppsettet her fungerer: Mitt oppsett har ikke tenkt på noe amd64-system da jeg ikke har kapital til det for øyeblikket. maskina kommer på rundt 12 000 vil disse komponentene fungere sammen, er vel egentlig spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ser da helt ok ut det. 865pe chipset med pat etterligning er jo noe du kan tenke på, dessuten mangler det ett skjermkort og en floppy. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) skjermkort er integrert på shuttle-hk'et og floppy har jeg ikke brukt på flere år. Endret 2. juni 2004 av juliussen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 som topic tilsier, skal jeg investere i et shuttle-system lurte egentlig bare på om dette oppsettet her fungerer: Mitt oppsett har ikke tenkt på noe amd64-system da jeg ikke har kapital til det for øyeblikket. maskina kommer på rundt 12 000 vil disse komponentene fungere sammen, er vel egentlig spørsmålet mitt. Med 12'000 har du jo råd til AMD64. Jeg referer til denne posten Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 men det der er ikke et shuttle-system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå