Tfosheim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 EPoX med sokkel 939-hovedkort COMPUTEX: EPoX slår to fluer i en smekk, og er først ute med både sokkel 939 og NVIDIAs nye nForce3 Ultra-brikkesett for AMD64. Dermed blir det doble minnekanaler, 2 GHz HyperTransport og SATA150 for alle. Men uten PCI Express. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rener Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Artig For berre vente på nye Opteron kort med PCIe no Lenke til kommentar
viranth Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Likte det kortet der, mye plass til ram og en del andre småting som gjør at helheten blir svært bra. Blir spennende å se hva de andre merkene gjør. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Leste en pressemelding om dette kortet på Epox.org (UK)i går tidlig. Min erfaring er at www.epox.org kommer med ferske nyheter raskere enn epox.com. Fett kort....... Endelig skjer det noe, mangler bare PCIe.... , så jeg må nok vente litt før jeg handler. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette har jeg lyst på. Lurer på hvor mye det kommer til å koste? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 WAHO! 6 SATA! Er ikke mer en nokk det!! 4 Hardisker og DVD brenner og en DVD rom når de kommer i SATA = 6 SATA Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 WAHO! 6 SATA! Er ikke mer en nokk det!! 4 Hardisker og DVD brenner og en DVD rom når de kommer i SATA = 6 SATA SÅ kjøp en S-ATA controller da. De koster jo 3-400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå