Straydog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 http://leech.dk/tankkiller.avi (tror jeg hadde lagt på sprang selv jeg ass... ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Shit! Panikk.... tror eg hadde løpt eg altså. :S Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Selv om bensinpumpene har sperre så det ikke vil begynne å brenne helt ned til tanken under bakken hadde jeg nok vurdert sterkt å ta beina fatt ja! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 haehae, dumme kjærring. Prøve å slukke da Men ja, run bitch run! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hvorfor begynner det å brenne? Edit: Er det meg eller prøver hun å slukke det med å blåse? Endret 2. juni 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
kenny Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor begynner det å brenne? Ser ut som statisk elektrisitet, siden det oppstår i det øyeblikk hun tar i slangen. I luftforsvaret måtte vi alltid jorde flyene omhyggelig før tanking husker jeg. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det begynte sikkert å brenne takket være vår venn statisk elektrisitet.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 LOLOL.. trur jeg har komme til å spronge ( vet ikke navnet på bokmål lol...ja jeg er 18 lol ) som FAAN sjøl har ikke akkruat turt å stått der i det øyeblikket Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det begynte sikkert å brenne takket være vår venn statisk elektrisitet.... ...eller jordfeil/overledning i bilen.... Er en grunn til at tenningen skal være avslått... Men det er nok høyst sannsynlig genseren hennes ja... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HÆ? kan det skje bare hvis du er litt støt aktuell? Har litt mye elektrisitet ikroppen? huh? skal aldri fylle mer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 er vel kombinasjonen av genseren og at hu gnir seg i setet som gjør utslaget vil jeg tro. Maks uheldig da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 LOLOL.. trur jeg har komme til å spronge ( vet ikke navnet på bokmål lol...ja jeg er 18 lol ) som FAAN sjøl Sprunget Lenke til kommentar
greigster Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) oioioi..kåna Endret 4. juni 2004 av greigster Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 det kan vel begynne å brenne i tanken i bilen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Haha nice one.. Men dævern, skal det så lite til ? Uansett, hun må jo ha vært i kontakt med bensinen, det er jo ikke så ofte man er..? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Haha nice one.. Men dævern, skal det så lite til ? Uansett, hun må jo ha vært i kontakt med bensinen, det er jo ikke så ofte man er..? Er vel sikkert stålet på tuppen av krana som derfra sendte gnist til bensinen / intaket til tanken på bilen? Noe sånt? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hva bruker man til å spille av denne? Seems I cant get it to work. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva bruker man til å spille av denne?Seems I cant get it to work. last ned f.eks ffdshow MPEG4 video decoder Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er bare til å holde i bilen mens du fyller. Da har du aldri et annet elektrisk nivå enn bilen. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå